abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221305499
Herl veel sterkte Blues en g ;( :*
  Moderator zaterdag 11 juli 2026 @ 20:08:52 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221305508
Jeetje, wat een schrik. Sterkte :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221305542
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:55 schreef Blues het volgende:
:W

Nu pas thuis.
Korte versie: g ligt op de IC en het is zorgelijk :{
Heel veel sterkte :*
pi_221305557
Och :*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221305759
Sterkte @Blues :*
pi_221305792
Sjonge Blues. 😘
pi_221305814
@Blues :o veel sterkte voor jullie beide! :*

@Tele6: je mag doen waar jij je het meest prettig (of het minst onprettig) bij voelt. Als dat is ze in sop gaar laten koken en niet op de stoep staan om naar oma te rijden, dan is dat helemaal okay. Fijne vakantie nog. Hopelijk valt het met oma mee :* . Zijn er situaties waarin je ervoor terug zou willen?

@Lucky_Strike :*
  zaterdag 11 juli 2026 @ 21:00:34 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_221305834
Sterkte B & G
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_221305879
Verder hoi :W . In het kader van small world problems, vooral vergeleken met Blues ;( , ben ik moe.

Donderdag date 1, laat thuis en lang afschakelen en wel gewoon ritme met wakker worden, dus maar 5u slaap. Gister date 2, ook laat thuis en lang afschakelen en wel ritme met wakker worden, 5.5u slaap. Vanochtend nichtje hier, die had wat te kort geslapen maar viel helaas bij wandelen in wagen niet in slaap. Toen maar gerekt, bij vriendin langs geweest op een soort strandje-in-bos met de elektrische fiets van de buren. Uiteraard viel ze op terugweg op de fiets in slaap, maar ze moest nog een fles en schone luier voor ik haar in bed over kon leggen dus slapend overleggen ging niet, en daarna was ze zo moe dat in slaap vallen moeilijk ging, dus drie kwartier met r in draagzak staan hupsen door de kamer. Na een uur alweer wakker, huilend, maar door laten slapen lukte niet. Wat eten erin, even bij buren, nichtje al even avondeten, weer even bij buren om met drie buren en alle niet-babies pizza te eten. Daarna was ik gelukkig wél op tijd met haar in bed leggen, ze sliep binnen halfuur. Ik heb daarna nog even de tuin en keuken opgeruimd voor de buurvrouw die in dr eentje twee overprikkelde kinderen in bed moest leggen, zodat ze dat erna niet ook nog hoefde te doen. En nu sinds uurtje op de bank aan t chillen, over half uurtje maar richting bed. Ik heb veel getroost en haar in draagzak gehad, hopelijk hebben we allebei een goede nacht en is ze morgen wat blijer! En dan maandag bijkomen :')
pi_221306001
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:56 schreef vlindertje89 het volgende:

@:Tele6: je mag doen waar jij je het meest prettig (of het minst onprettig) bij voelt. Als dat is ze in sop gaar laten koken en niet op de stoep staan om naar oma te rijden, dan is dat helemaal okay. Fijne vakantie nog. Hopelijk valt het met oma mee :* . Zijn er situaties waarin je ervoor terug zou willen?
We breken onze vakantie af als oma zo slecht ligt dat ik er niet meer op kan rekenen dat we haar de zondag na onze vakantie gewoon kunnen bezoeken en spreken.

Voor nu is het probleem dat ze extra moeilijk loopt, en gaan ze een MRI van haar rug maken. Dus ik denk dat we haar gewoon volgende week zien. O+

En hopelijk houdt de familie zich verder een beetje koest :X
Ik denk er nog over na wat ik met ze wil.

Leuk om te lezen over jouw date en je nichtje en zo! O+
Vermoeiend maar wel de moeite waard lijkt me O+
  zaterdag 11 juli 2026 @ 21:30:01 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221306268
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:55 schreef Blues het volgende:
:W

Nu pas thuis.
Korte versie: g ligt op de IC en het is zorgelijk :{
Sterkte en beterschap
  zaterdag 11 juli 2026 @ 21:41:58 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_221306446
Sterkte @Blues
pi_221306476
:o
Sterkte @Blues & g :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221306534
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
We breken onze vakantie af als oma zo slecht ligt dat ik er niet meer op kan rekenen dat we haar de zondag na onze vakantie gewoon kunnen bezoeken en spreken.

Voor nu is het probleem dat ze extra moeilijk loopt, en gaan ze een MRI van haar rug maken. Dus ik denk dat we haar gewoon volgende week zien. O+

En hopelijk houdt de familie zich verder een beetje koest :X
Ik denk er nog over na wat ik met ze wil.

Leuk om te lezen over jouw date en je nichtje en zo! O+
Vermoeiend maar wel de moeite waard lijkt me O+
Ahh, fijn dat het voor nu in elk geval mee lijkt te vallen wat acute problematiek betreft!! Hopelijk kun je nog beetje genieten van de vakantie ondanks alle sores :*

Ja, zeker de moeite waard. Hoop wel dat ik 'r binnenkort wat blijer heb, want het is nu wel hard werken voor een halfuurtje redelijk rustig spelen en af en toe een lachje :P maar eerste keer hier was ze super gezellig. En ik help er iig mn broertje mee en het is ook wel weer heel lief als er dan zo'n warm plakkerig hoopje kind dr hoofdje tegen me aan legt vlak voor ze in slaap valt O+ .

Beide dates waren leuk, dus sowieso de moeite waard. Die van gister was op papier de beste match, maar ga ik niet nogmaals mee afspreken. Die van donderdag wel. Ik voelde er nu niks bij nog, ook geen 'ik hoop dat hij me straks zoent' of zo, maar ik heb dat bij bijna niemand gehad tot nu toe met de dates en het was verder wel gezellig enzo dus ik wil wel kijken of dat misschien nog komt. We gaan jeu de boulen, wel leuk idee! En fijn dat je dan ook wat aan het doen bent.

Hoe lang heb je eigenlijk vakantie?
pi_221307916
@Blues ik moet steeds aan jullie denken. Ik hoop op heel snel heel goed nieuws voor jullie :*
pi_221308551
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 22:53 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues ik moet steeds aan jullie denken. Ik hoop op heel snel heel goed nieuws voor jullie :*
Hier nog een, blijft maar door m’n hoofd gaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_221309439
Tnxx lieverds :* Spannende tijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder ga ik zo maar weer eens proberen te slapen :') Ha Ha
pi_221309500
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Gewon voor ff te lachen wie het nodig heeft *O*
Heerlijk :D Dank !
pi_221309607
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Verder hoi :W . In het kader van small world problems, vooral vergeleken met Blues ;( , ben ik moe.

Donderdag date 1, laat thuis en lang afschakelen en wel gewoon ritme met wakker worden, dus maar 5u slaap. Gister date 2, ook laat thuis en lang afschakelen en wel ritme met wakker worden, 5.5u slaap. Vanochtend nichtje hier, die had wat te kort geslapen maar viel helaas bij wandelen in wagen niet in slaap. Toen maar gerekt, bij vriendin langs geweest op een soort strandje-in-bos met de elektrische fiets van de buren. Uiteraard viel ze op terugweg op de fiets in slaap, maar ze moest nog een fles en schone luier voor ik haar in bed over kon leggen dus slapend overleggen ging niet, en daarna was ze zo moe dat in slaap vallen moeilijk ging, dus drie kwartier met r in draagzak staan hupsen door de kamer. Na een uur alweer wakker, huilend, maar door laten slapen lukte niet. Wat eten erin, even bij buren, nichtje al even avondeten, weer even bij buren om met drie buren en alle niet-babies pizza te eten. Daarna was ik gelukkig wél op tijd met haar in bed leggen, ze sliep binnen halfuur. Ik heb daarna nog even de tuin en keuken opgeruimd voor de buurvrouw die in dr eentje twee overprikkelde kinderen in bed moest leggen, zodat ze dat erna niet ook nog hoefde te doen. En nu sinds uurtje op de bank aan t chillen, over half uurtje maar richting bed. Ik heb veel getroost en haar in draagzak gehad, hopelijk hebben we allebei een goede nacht en is ze morgen wat blijer! En dan maandag bijkomen :')
Bijna Maandag, lieve Tante Vlindertje!
pi_221309673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had opeens heel veel zin in eiersalade, maar nul zin om naar de winkel te gaan. Dus wat eieren gekookt en lekkere dingen erbij. Staat nu in de koelkast koud te worden :9~
Ik heb net (ihk van afleiding galore :D ) alle fruit uit de mand (teveel gekocht en was door warmte wat sneller rijp/oude mannenvellekes bij de perzikken) geblenderd met griekse yoghurt en sinaasappelsap erbij. Heel lekker frips morgen zo uit de koelkast als ontbijtsmoothie :9

Ik drink nu mijn vruchtensapje met alcohol op (als slaapmuts) en ga weer ff legge.
pi_221309739
Hopelijk kan je een paar uur slapen, zal best onrustig zijn. G is in goede hand maar wat een hel van een dag hebben jullie gehad. Dat komt toch niet van die val toch?
🫂
We have far more in common than that which devides us..
pi_221309778
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 00:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk kan je een paar uur slapen, zal best onrustig zijn. G is in goede hand maar wat een hel van een dag hebben jullie gehad. Dat komt toch niet van die val toch?
🫂
Nee, we zijn er wel achter dat dat puur toeval is.
Darmprobs en uitdroging door geen eet/drinklust want gerelateerd aan afgelopen weken onregelmatig veel spugen en gewoon weinig kunnen eten en drinken daardoor en aanmodderen 2.0 en het is niet zomaar weer goed te krijgen in toch al geen gezond lichaam met multi-problematiek (niet mijn woorden)

Rare zin ook geworden. Laptop uit *
pi_221310420
Heel veel sterkte blues en g. natuurlijk ook.
pi_221311134
Wat een heftige dag hebben jullke achter de rug @Blues :* . Fijn om een update te lezen die heel voorzichtig iets positief klinkt. Ik hoop dat dat doorzet! Hopelijk ligt jij inmiddels al te slapen en kun je een beetje een goede nacht maken, want zo'n dag en alle spanning vreten natuurlijk energie! :*
pi_221311873
Ik wens iedereen een goede morgen en een goede dag toe.

Misschien dat de magische blik van Bijvertje invloed kan uitoefenen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221311897
Liefste & logee zijn gister heen & weer naar Praag gereden. Nu hebben we hier twee logees :D

Hier is het al aardig warm, op het balkonterras. Nu hebben we toch nog emplooi voor de meegebrachte parasol.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 juli 2026 @ 09:08:17 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221311917
Sterkte B&G :*

Net mijn weekboodschappen bij de Sligro gedaan, omdat het kan :P.
Mn Sligro is deze zomer tussen 7u en 10u open op zondag :+.
Maar nee was even op zoek naar wat worst om te testen. Lekkerste worst ga ik op trakteren als ik jarig ben :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 12 juli 2026 @ 09:24:30 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221311964
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221312099
F5 F5 F5
pi_221312416
Mogge, al vroeg mocht ik de vpk IC bellen, nacht redelijk, bloeddruk stijgt _O_
Stoma zorgelijk, mss virus?
"Pt onderschat de ernst", denken/verwachten dat hij vannacht de bocht de goede kant op heeft gemaakt.

Tot zover😘

Blijvertje :D 'vreemde ogen dwingen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')