Daar dacht ik ook aan toen ik de post las. Summerville had echter Koeman als coachquote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heel optimistisch gedacht had Summerville wel potentie daartoe, maar verder valt het erg tegen.
Manzambiquote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:46 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik mis de WK hype ook ja. Geen speler waarvan ik denk daar gaat nu een club intrappen voor 80 miljoen.
Alsof jij nooit fouten maakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zo eens voor de grap wat die flutkeeper van België betaald krijgt.
Een dikke 3 miljoen euro per jaar bij Manchester United.
Hoe is dit mogelijk?
Dat even heen en weer vliegen voor z'n kind zal ook wel niet meegeholpen hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 04:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die was ook niet best. Sowieso viel die heel erg tegen dit toernooi.
Hebben wel de kwaliteit om wedstrijden toch over de streep te trekken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:19 schreef HowardRoark het volgende:
Je zag gisteravond echt weer de zwakte van de Spanjaarden. Het zijn allemaal technisch zeer begaafde spelers, maar ze hebben maar een manier van spelen en als dat niet goed lukt of men een tegengoal krijgt dan schiet de stress er een beetje in en blijven ze de rest van de wedstrijd alleen maar hetzelfde proberen. Verdedigend ook behoorlijk kwetsbaar bij balverlies.
Het is dat die 2-1 dan viel, maar als die Belgische keeper de bal niet had losgelaten denk ik dat de Belgen aan het langste eind hadden getrokken. Wat je ook niet had moeten willen, want dit België heeft ook een matig elftal dat niet halve finale waardig is.
Nu dus Spanje - Frankrijk, wel een topwedstrijd die op een WK wil zien. Op een goede dag kan Spanje wellicht wel winnen van Frankrijk, maar het kan ook maar zo 5-0 voor de Fransen worden.
Als die een vroege goal maken en vervolgens kunnen gaan counteren met jongens zoals Mbappé, Doué, Barcola, Olise en Dembélé wordt dat nog flink afzien voor de Spaanse verdediging.
Klopt, maar goed, gaat om z’n kind dan, dus dat snap ik dan nog wel. Maar ook voor dat op en need vliegen was het niet geweldig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat even heen en weer vliegen voor z'n kind zal ook wel niet meegeholpen hebben.
Bizar dat Doku gisteren op het veld mocht blijven staan, bakte er echt helemaal niks van.
Dan is er toch juist geen ander land dat opstaat om een topspeler? Als Haaland de halve finale haalt kun je daar nog over spreken. Maar Frankrijk, Spanje, Engeland en Argentinië hebben gewoon een hele goede breedte en dat komt mede door het hoge niveau van de eigen competities.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hij heeft het over topspelers. Niet over top competities. En buiten Engeland/Spanje is dat ook geen enkel land meer. En zelfs Spanje kun je over twijfelen nu de PL een suplerleaque is. En daar spelen spelers uit alle landen.Tjah en wat is top? Dit Spanje is ook pure middelmaat voorin nu Yamal het niet heeft. Dat is nog zwakker dan Nederland., toch halve finale. Frankrijk en Noorwegen hebben voor hun doen een waanzinnige lichting. De rest is mwah. Engeland wil nog wel. Argentinie is ook zeer matig.
Dit ook inderdaad, je moet er toch niet aan denken dat een België, Zwitserland of Noorwegen nog eerder wereldkampioen zou worden dan Nederland.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:07 schreef Zorro het volgende:
Na geen WK met drie finales voor ONS gun ik geen land om in hun eerste finale meteen WK te worden.
Daarom Engeland, lang geleden, niet ALWEER dezelfde maar toch geen nieuwe kampioen.
Dat zou ik inderdaad slecht trekken. Laat ze eerst maar eens drie finales verliezen. Bij voorkeur van Nederland.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad, je moet er toch niet aan denken dat een België, Zwitserland of Noorwegen nog eerder wereldkampioen zou worden dan Nederland.
Ik schat Frankrijk dit WK wel echt een stuk hoger in dan Spanje. Tot nu toe vind ik het niet heel indrukwekkend wat de Spanjaarden laten zien. Ze kunnen goed het balletje rond tikken, maar verder?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:08 schreef TLC het volgende:
De laatste twee keer was Spanje te sterk voor Frankrijk, dus we zitten nog op koers van n herhaling van de vorige EK finale
Met dezelfde afloop denk ik
Eens, het ziet er leuk uit maar ook vrij stroef binnen de 16. De passing oogt dan net wat slordig en de acties lijken steeds net niet te lukken of niet soepel te gaan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik schat Frankrijk dit WK wel echt een stuk hoger in dan Spanje. Tot nu toe vind ik het niet heel indrukwekkend wat de Spanjaarden laten zien. Ze kunnen goed het balletje rond tikken, maar verder?
Nee wij komen straks lekker weg met Michael Reiziger.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:56 schreef TLC het volgende:
Van Bommel wordt genoemd als de nieuwe bondscoach der Belgen, arm België
Sarina Wiegmanquote:Op maandag 13 juli 2026 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee wij komen straks lekker weg met Michael Reiziger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |