Wat houdt je tegen om op de bonnefooi het land te verlaten? Eten krijg je altijd, alleen je hebt dan geen luxe meer zoals huisvesting en internet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Was ik maar één van die 211.860 mensen.
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Was ik maar één van die 211.860 mensen.
quote:33 procent meer asielaanvragen in eerste kwartaal
- Asielaanvragen van mensen met een onbekende nationaliteit nemen sterk toe.
- Er doen meer mensen uit Soedan en Somalië een asielaanvraag, minder uit Syrië.
- Er komen meer nareizende familieleden naar Nederland.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)n-in-eerste-kwartaal
Het voordeel is wel dat we nu bij het eindstation aangekomen zijn, veel erger dan Palestijnen gaat het niet worden.quote:
Dan krijg je toch niks meer te eten en te drinken? Waardoor je jezelf niet meer bewegen kan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wil het liefst deze planeet verlaten.
Je bedoelt 306.550 lijkt me??quote:
Ja, de instroom is lager per saldo, maar is dat het gevolg van beleid, of berust het op louter toeval?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
In 2025 is het migratiesaldo voor het eerst in jaren onder de 100.000 gekomen. Dat is het laagste aantal sinds het coronajaar 2020, staat in de Staat van Migratie, een jaarlijks overheidsrapport dat de instroom en uitstroom van mensen in kaart brengt.
Er kwamen vorig jaar 306.550 mensen naar Nederland, 211.860 verlieten het land. Het migratiesaldo komt daarmee uit op 94.690
Volledige artikel op https://nos.nl/artikel/26(...)gste-punt-sinds-2020
Kijk het is natuurlijk nog steeds flink te veel maar het kabinet Jetten heeft wel voor het eerst in lange tijd de instroom omlaag gebracht
Dat is mijn vraag! Gelukkig zijn er al veel feiten gedeeld in dit topicquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, de instroom is lager per saldo, maar is dat het gevolg van beleid, of berust het op louter toeval?
Gelukkig hebben we geen historische band met Pakistan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:04 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat we nu bij het eindstation aangekomen zijn, veel erger dan Palestijnen gaat het niet worden.
Denk niet dat Rob die mededeling zou kunnen doen zonder natte vlek in zijn broek.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:12 schreef Oud_student het volgende:
Straks verlaten 400.000 Nederlanders het land en komen er 300.000 gelukszoekers binnen, dan kan jetten zeggen:
Zie je wel ik heb de migratie met 100.000 ingeperkt![]()
(How to lie with statistics)
Pakistanen, Somaliërs en Palestijnen zijn aan elkaar gewaagd inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we geen historische band met Pakistan.
Is dit niet raar dat het door kabinet Jetten komt? Zoiets doe je niet heel snel, zou het niet door de koers van de afgelopen jaren komen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
In 2025 is het migratiesaldo voor het eerst in jaren onder de 100.000 gekomen. Dat is het laagste aantal sinds het coronajaar 2020, staat in de Staat van Migratie, een jaarlijks overheidsrapport dat de instroom en uitstroom van mensen in kaart brengt.
Er kwamen vorig jaar 306.550 mensen naar Nederland, 211.860 verlieten het land. Het migratiesaldo komt daarmee uit op 94.690
Volledige artikel op https://nos.nl/artikel/26(...)gste-punt-sinds-2020
Kijk het is natuurlijk nog steeds flink te veel maar het kabinet Jetten heeft wel voor het eerst in lange tijd de instroom omlaag gebracht
Met die nieuwe box 3 wet verlaten straks nog eens een miljoen echte Nederlanders het land.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:12 schreef Oud_student het volgende:
Straks verlaten 400.000 Nederlanders het land en komen er 300.000 gelukszoekers binnen, dan kan jetten zeggen:
Dit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:12 schreef Oud_student het volgende:
Want omvolking is prima als dit de arbeidskosten voor het bedrijfsleven drukt?!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:53 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dit.
Een nuttiger statistiek zou zijn:
AantalHandOpHoudersErin minus AantalWerkendenEruit
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Want omvolking is prima als dit de arbeidskosten voor het bedrijfsleven drukt?!
Dan is vervanging door Werkenden ook niet gewenst.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:06 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Omvolking is sowieso ongewenst wat mij betreft.
quote:
Saldo is één ding maar het gaat natuurlijk om de instroom en kwaliteit daar van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |