Ik neem dit advies ter harte.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:52 schreef Rob het volgende:
[..]
geloof me...
je bent beter af als je meewerkt
dropshiping dus rechtstreeks bij aliexpres 4 euro ?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
Zo, mooie rugzak voor Mini-ToT besteld op een site die ik niet ken. Blijkt dat het uit China moet komen. Komt over 1 - anderhalve week en er zit tot 23 september garantie op!
En het is nog (voor mijn doen) een best prijzig ding, ook al zou hij via andere kanalen nog dik 2x zo duur zijn geweest excl verzendkosten en invoer.
Als ik jou was zou ik me nu verstoppen en als je hebt een saferoom..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem dit advies ter harte.
Maar misschien kan ik invloed uitoefenen met mijn koffie....
Krijgt ze gewoon geen koffie meer.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem dit advies ter harte.
Maar misschien kan ik invloed uitoefenen met mijn koffie....
Krijgt ze gewoon geen koffie meer.
Nee dit was wel wat duurder.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:54 schreef Rob het volgende:
[..]
dropshiping dus rechtstreeks bij aliexpres 4 euro ?
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:55 schreef Rob het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me nu verstoppen en als je hebt een saferoom..
hoeveel heeft ie je gekostquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dit was wel wat duurder.
[ afbeelding ]
Toen ik hem zag staan was hij 32 euro. Ik had eerst hier nog wat rondgekeken, maar een goede kwaliteits rugzak kost al snel zoiets. ff met Mini overlegd en hij wilde hem graag hebben. Nou vooruit, beloofd dat ik hem zou kopen.quote:
12,89quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen ik hem zag staan was hij 32 euro. Ik had eerst hier nog wat rondgekeken, maar een goede kwaliteits rugzak kost al snel zoiets. ff met Mini overlegd en hij wilde hem graag hebben. Nou vooruit, beloofd dat ik hem zou kopen.
Ik wilde hem de volgende dag bestellen en toen zag ik dat hij 5 euro duurder was geworden.
Tja, beloofd is beloofd.
En toen kwam er nog 5 euro verzendkosten overheen!
En vandaag zie ik hem voor ¤26 te koop staan daar.
Maar koop je hem via de officiële webshop in Amerika, dan is het geloof ik meer dan 70 dollar, plus verzend- en invoerkosten.
belachelijk hoeveel mensen in de dropship (oid) trappen. Rechtstreeks is goedkoper.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
Rob kan wel de shoppingassistant van ToT worden
Mijn YT app wil m alleen als short pakken, niet als video.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:19 schreef Rob het volgende:
gaat dus niet
gewoon als video plaatsen ipv reel?
| 1 2 3 | https://www.youtube.com/shorts/fUdH_sKFWZ8 naar https://www.youtube.com/watch?v=fUdH_sKFWZ8 |
Dank je wel voor de tip!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
gewoon je id van je short gebruiken in een url van een normale youtube
[ code verwijderd ]
I am the Borg. Dat staat toch in de video.quote:
* DJMO slikt opmerking inquote:
Spelen met AIquote:
Dottie!quote:
Ja, maak maar dat je wegkomtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |