breng haar nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
zou uitprinten, op de muur plakken en dan heel hard manifesteren
Ja, bedankt voor je creditcard hequote:
quote:
Ben ik nu, half uurtje tijd voor eten gehad en moet nu weer weg.quote:
Ik heb liever een vlees lollie.quote:
Ik had er eentje van dat ik de Borg queen in de Bolk queen had veranderd. Zo te zien heb ik die weggegooid.quote:
Kijk uit uit hoor. Nooit gehoord van de waterwolf?quote:
vannacht weer als ik wakker wordtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kijk uit uit hoor. Nooit gehoord van de waterwolf?"
Deze is gaafquote:
Zeker!quote:
AI deed in eerste instantie moeilijk, omdat ik het borg schip wilde gebruiken (octrooirecht), maar toen ik om een schip vroeg dat er op leek kreeg ik deze.quote:
Ziet er mooier uit dan het origineel, en terecht, want wij zijn de Bolk!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
AI deed in eerste instantie moeilijk, omdat ik het borg schip wilde gebruiken (octrooirecht), maar toen ik om een schip vroeg dat er op leek kreeg ik deze.
quote:
Ja, resistance is futile, ik weet het. Maarja, toch proberen hè.quote:
geloof me...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, resistance is futile, ik weet het. Maarja, toch proberen hè.
Sowieso toch? Import is toch al 3 euro per productcategorie duurder?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:52 schreef ToT het volgende:
Zo, mooie rugzak voor Mini-ToT besteld op een site die ik niet ken. Blijkt dat het uit China moet komen. Komt over 1 - anderhalve week en er zit tot 23 september garantie op!
En het is nog (voor mijn doen) een best prijzig ding, ook al zou hij via andere kanalen nog dik 2x zo duur zijn geweest excl verzendkosten en invoer.
Ja de importkosten e.d. nemen ze voor hun rekening.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sowieso toch? Import is toch al 3 euro per productcategorie duurder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |