Geen idee, ik hoop dat @Mikeytt hier een verklaring voor heeft?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit wordt zo vaak fout gedaan: waarom toch?
50-60% ? Dat is wel echt veel, is dat dan inclusief gas-water-electro?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
Het gaat niet om het bedrag wat je moet betalen. Totaal onbelangrijk. Het gaat erom: Hoeveel % zijn mijn woonlasten tegenover mijn inkomen?
Vroeger was de rente hoger, maar waren de woonlasten gemiddeld gezien een veel lager percentage van het inkomen. 20-30%. Tegenwoordig is 50-60% redelijk gangbaar.
Wonen is dus immens veel duurder geworden.
Nee ex. ¤4000 salaris 2000¤ huur hoor ik regelmatigquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
50-60% ? Dat is wel echt veel, is dat dan inclusief gas-water-electro?
Zeker maar er is een heeeeeeeeeeele grote groep die dat niet verdiend. Denk aan mensen in de retail, supermarkten, zorg etcquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:06 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Twee inkomens van ¤3000+, betaal je een derde aan huur wat gewoon heel redelijk is.
Heel veel ja. 3000,- is alsnog erg veel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zeker maar er is een heeeeeeeeeeele grote groep die dat niet verdiend. Denk aan mensen in de retail, supermarkten, zorg etc
¤1500 vrijstaand 140m2 en nog perceel van paar honderd m2. Koop trouwensquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik mag nog in mijn handjes wrijven voor 90 m2 voor 1350 p/m
ja koop daar hebben we het nu niet over.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
¤1500 vrijstaand 140m2 en nog perceel van paar honderd m2. Koop trouwens
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]Heerlijk zeg, zonde van de spoiler waardoor ik hem in eerste instantie niet gespot hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pindazakje
Had je ook maar uit Syrië moeten komen. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk verdeeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:30 schreef Kickinalfa het volgende:
Vreemd, als je uit Syrië komt krijg je gewoon een woning en zelfs geld toe van de overheid.
Of dat redelijk is ligt aan de locatie, ruimte.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:06 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Twee inkomens van ¤3000+, betaal je een derde aan huur wat gewoon heel redelijk is.
Dit. Het zijn de arme mensen die hier de dupe van zijn. Als je tweeverdiener bent heb je echt wel een stuk meer opties.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:40 schreef Cherni het volgende:
[..]
Of dat redelijk is ligt aan de locatie, ruimte.
Maar met twee inkomens van 3000 euro netto beide moet je toch zeker kunnen kopen.
Jij geeft helemaal niets aan niemand.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:36 schreef Plompzakker het volgende:
Er zijn dagen dat ik meer aan een zwerver geef
Precies. Ik zei dit al in alle topics die over dit onderwerp gaan. In Nederland word het voor alleenstaanden bijna onmogelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit. Het zijn de arme mensen die hier de dupe van zijn. Als je tweeverdiener bent heb je echt wel een stuk meer opties.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
De huurmarkt nog verder en strenger reguleren en banken verplichten om hun voorwaarden voor het verstrekken van een hypotheek te versoepelen.
Iemand moet het doen. Het is leuk om een Stef fucking Blok te zijn, maar daar ga je de oorlog niet mee winnen.quote:
Het eerste gaat ze wel lukken dat 2e zie ik niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Het is leuk om een Stef fucking Blok te zijn, maar daar ga je de oorlog niet mee winnen.
En ik huur voor 700 euro 98m2 (hoekwoning/appartement)quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik mag nog in mijn handjes wrijven voor 90 m2 voor 1350 p/m
dat is geen vrije sector of je huisbaas is seniel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:00 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
En ik huur voor 700 euro 98m2 (hoekwoning/appartement)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |