Kaapse Pracht is echt heel vies.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is verdomd lang geleden dat ik een wijntje heb gedronken.
Misschien wel meer dan 10 jaar. Vroeger kocht ik nog wel eens een betaalbare Zuid-Afrikaan, bij de Appie. Die was heel goed te hachelen. En geen koppijn nadien.
Eenkhoorn valt mij ronduit tegen vandaag.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
We hebben maar liefst 2 man in de vlucht.
Volgens mij was dat de ALDI-huiswijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kaapse Pracht is echt heel vies.
Maar moet zeggen dat ik de laatste 10 jaar ook meer bier en whisky drink en zelden meer wijn.
Oh ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de ALDI-huiswijn.
De AH-huiswijn heette Slegs fir blankes. Die was uiteraard veel beter.
Je weet, ik kom hier om leut te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt gelijk.
Dat onderste is een grapje toch?
Is bij hem heel vaak zoquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:33 schreef 4-elements het volgende:
Vond dit wel opvallend: Vingegaard met een mondkapje op het podium?
[ x ]
Een koppeltijdrit met Kooij op zijn 14e!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:33 schreef Felagund het volgende:
Karsten heeft een leuke foto van Maarten den Bakker.
Doet hij al maanden zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:33 schreef 4-elements het volgende:
Vond dit wel opvallend: Vingegaard met een mondkapje op het podium?
[ x ]
Ach hij heeft ook jonge kinderen die waarschijnlijk bij andere kinderen spelen en de hondendrol in de speeltuin aanraken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het vermindert de weerstand, en de gevolgen waren gisteren te zien.
Mooie etappe om weer bij terug te keren als commentaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:33 schreef Felagund het volgende:
Karsten heeft een leuke foto van Maarten den Bakker.
Zou hij thuis dan ook met zo'n mondkapje rondlopen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach hij heeft ook jonge kinderen die waarschijnlijk bij andere kinderen spelen en de hondendrol in de speeltuin aanraken.
Dit heeft geen enkele wetenschappelijke onderbouwing.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:38 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het vermindert de weerstand, en de gevolgen waren gisteren te zien.
O nee?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit heeft geen enkele wetenschappelijke onderbouwing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |