Wandeletappe denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Meer of minder dan één vluchter vandaag? (of precies 1)
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik haat het Nederlands Elftal nu al, dus dat gaat precies niks veranderen.
Dat is in de grote ronden een nagenoeg verdwenen fenomeen.quote:
Zo zie je maar weer: Geen wielerkennis hierquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is in de grote ronden een nagenoeg verdwenen fenomeen.
Ploegen zonder sprinters en noemenswaardige klassementsrenners doen er verstandig aan om nu toch een gokje te wagen. Anders blijf je sowieso 3 weken anoniem.
Is een renner als Pacal Eenkhoorn in orde?
Volgens mij was hij gisteren buschauffeur. Dus zal hij niet tot het uiterste zijn gegaan.
En zo zijn er wel meer vrijbuiters die er vandaag zin in kunnen krijgen, vermoed ik.
Bovendien is een wandeletappe in de hitte ook niet zo fijn. Je kunt maar beter hard doorfietsen, dan voel je tenminste nog wat wind.
Of ze kans maken is inderdaad zeer twijfelachtig.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schat de kans dat België vanavond 10-0 wint nog hoger in dan dat er een stel vrijbuiters vandaag denkt kans te maken.
De wind is geloof ik west-zuidwest. Dus geen echte meewind, maar uit te sluiten is het niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer: Geen wielerkennis hier![]()
Ik had deze rit trouwens in de Nostra getipt voor de hoogste gemiddelde snelheid.
Vorig jaar hebben we nog genoeg etappes gehad waar niemand in de vlucht wilde en dit jaar was het alleen één nobuddy?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:05 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Of ze kans maken is inderdaad zeer twijfelachtig.
Maar ik betwijfel dat het een wandeletappe wordt.
Dat is echt een fenomeen van vroeger, dat vaak op afspraak (of zelfs op bevel) door leidende renners werd vastgesteld of verordonneerd. Pogi is weliswaar de baas, maar als hij tegen Eenkhoorn roept "jij mag vandaag NIET demarreren!" dan krijgt hij gewoon een middelvinger.
De vluchters zullen het toch (weer) gaan proberen.
Gelukkig maar.
Hoeven ze niet te werken!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pascal Eenkhoorn, ploeggenoot van Tim Merlier, gaat vandaag in de aanval.
Duidelijk verhaal.
OK.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we nog genoeg etappes gehad waar niemand in de vlucht wilde en dit jaar was het alleen één nobuddy?
Precies.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pascal Eenkhoorn, ploeggenoot van Tim Merlier, gaat vandaag in de aanval.
Duidelijk verhaal.
Anders neem je een UI van de winnaar?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schat de kans dat België vanavond 10-0 wint nog hoger in dan dat er een stel vrijbuiters vandaag denkt kans te maken.
Akkoordquote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders neem je een UI van de winnaar?
Bordeaux?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Daar zit al genoeg wijn in bij die supporters.
Standaarddrinkers?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Daar zit al genoeg wijn in bij die supporters.
Het is verdomd lang geleden dat ik een wijntje heb gedronken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |