Ik heb Unibet al geactiveerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie vrijbuiter Pascal Eenkhoorn op kop van het peloton.
Ik hoor het al, jij hebt er zin an!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen wil rechts zitten want dat is het kortste en bovendien uit de wind. Dat wordt dus massaal de hekken in op 200 meter voor de streep.
Af en toe even zien of er een kasteeltje te genieten is, en verder alleen de laatste 10 km kijkenquote:
WOUT deed een paar jaar terug wel iets wat sinds Hinault niemand meer gelukt was: een tijdrit, een bergrit en een massasprint winnen in dezelfde Tour. Alleen Eddy Merckx deed dat ook ooit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:34 schreef Toby56 het volgende:
Pogi die een massasprint wint.
Dan komt-ie echt in de buurt van 'Eddy, le Géant'.
Kasteeltjes, ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Af en toe even zien of er een kasteeltje te genieten is, en verder alleen de laatste 10 km kijken
Ik mis WOUT dit jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOUT deed een paar jaar terug wel iets wat sinds Hinault niemand meer gelukt was: een tijdrit, een bergrit en een massasprint winnen in dezelfde Tour. Alleen Eddy Merckx deed dat ook ooit.
Ik noemde Wout eerder nog een tobber, maar hij is uiteraard vooral een topper.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WOUT deed een paar jaar terug wel iets wat sinds Hinault niemand meer gelukt was: een tijdrit, een bergrit en een massasprint winnen in dezelfde Tour. Alleen Eddy Merckx deed dat ook ooit.
met een laken om je nek en een houten zwaardquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Kasteeltjes, ja.
Oogjes toe en dromen dat je Floris bent.
Ik krijg last van jeugdherinneringen.
Met carnaval op school.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met een laken om je nek en een houten zwaard
Bordeaux?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
José vindt het ontzettend moeilijk om van de drank af te blijven.
Pereiro heet gewoon Pereiro. Anders moet je ook Ayuso Pesquera zeggen, bijvoorbeeld. Of Landa Meana.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:46 schreef Toby56 het volgende:
Boogerd verhaalt van ouwe wandeletappes.
Van de soort 'vluchtertjes waar niemand achteraan wilde fietsen'.
Chiappucci en Pereiro Sio vonden dat wel prima.
(De laatste helemaal.)
Free Landa Meana!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pereiro heet gewoon Pereiro. Anders moet je ook Ayuso Pesquera zeggen, bijvoorbeeld. Of Landa Meana.
[/stokpaardje]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |