quote:Like Alert
09-07-2026 @ 22:05:29
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Donderdag 9 juli 22:00] Frankrijk - Marokko #2"
Lekker maat. Je hebt hem verdiendquote:
Volgens mij wil hij wat van je.quote:
Mwah vroeger was het wel leuk maar nu hij wereldverbeteraar geworden is is heel U2 minderquote:
Pek en veren. Ik gun ze een mooi nieuw woonadres in Walloniëquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:05 schreef 100Spokes het volgende:
Alleen landverraders kijken bij de Belg
ik had de eerste van de avond, dat wilde ik je nog even meegeven.quote:
Je begint nu op capu te lijken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij wat van je.
Want de hoeveelheid likes van IkGeefEnkelLikes staat niet in verhouding met jouw posts.
de manier waarop zijn naam geschreven is doet me vermoeden dat IGEL wel eens een belg zou kunnen zijn?quote:
Wel van patat?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zou best in België willen wonen.
Ik hou toch niet zo van pizza.
Nu heeft @Lenny77 weer zin in pizza.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zou best in België willen wonen.
Ik hou toch niet zo van pizza.
parijs is sowieso het haasje. daar gaan doden vallenquote:
Ja dat welquote:
Laten we hopen van niet. Naar volkjequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
de manier waarop zijn naam geschreven is doet me vermoeden dat IGEL wel eens een belg zou kunnen zijn?
na het zien van mijn pizza misschien niet meer.quote:
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:08 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
parijs is sowieso het haasje. daar gaan doden vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |