Ze was iig van de Frie Pellestain-community ja.quote:
Ja. Ze ontmoette de man bij een pro-palestina demonstratie. En plaatste veel filmpjes van de geneugten der multiculturaliteit.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze was iig van de Frie Pellestain-community ja.
[ afbeelding ]
Lekker hip dwepen met the current thing, gezellig op bezoek en nu kan je 13jarige dochter het lekker alleen uitzoeken.
Wat bezielt die mensen toch?
quote:Volgens de Irish Mirror gaat het om een man uit het Midden-Oosten, die bekend was bij mevrouw Carney en eerder in Frankrijk heeft gewoond.
Volgens de Irish Mirror kende de verdachte mevrouw Carney persoonlijk. Er bestaat bezorgdheid dat hij na de aanval Ierland zal proberen te ontvluchten.
Maar de hoofdverdachte is asielzoeker.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:39 schreef beefkeek het volgende:
Best wel belangrijk stukje, voor het weer gaat over die dekselse asielzoekers:
[..]
Tja, dit zegt niets over de status van iemand. We zien geregeld asielzoekers die bijvoorbeeld eerst een paar jaar in Duitsland wonen of elders in Europa en dan naar Nederland trekken. Het betreft in elk geval weer iemand met een migratieachtergrond.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:39 schreef beefkeek het volgende:
Best wel belangrijk stukje, voor het weer gaat over die dekselse asielzoekers:
[..]
En de hont?quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker hip dwepen met the current thing, gezellig op bezoek en nu kan je 13jarige dochter het lekker alleen uitzoeken.
Behoorlijk ziek inderdaad. Vooral de reactie boven jouw post. Loopt hier een aantal totaal geschiften rond.quote:
Vraag me bij jou wel af of je de hele dag niks beters te doen hebt dan reageren in dit soort topics. Het is obsessief. Zoals bij wel meer types hier.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit zegt niets over de status van iemand. We zien geregeld asielzoekers die bijvoorbeeld eerst een paar jaar in Duitsland wonen of elders in Europa en dan naar Nederland trekken. Het betreft in elk geval weer iemand met een migratieachtergrond.
Hilarisch opmerking komende van een kloon.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:36 schreef Gutso het volgende:
[..]
Vraag me bij jou wel af of je de hele dag niks beters te doen hebt dan reageren in dit soort topics. Het is obsessief. Zoals bij wel meer types hier.
Een politieke aanslag is dan ook heel iets anders dan als matador er zelf voor kiezen om in de ring te stappen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:30 schreef beefkeek het volgende:
Fok toen Charlie Kirk vermoord werd: “hoe durf je niet om ‘m te rouwen, dat is onacceptabel en schofterig!”
Fok nu er iemand die volgens dit topic een linksactivist vermoord is: “hihaho had ze maar niet links moeten zijn”
Wat een beschamende vertoning weer van onze “usual suspects”. Niet verrassend, maargoed.
Charlie Kirk heeft aangetoond hoe ze in de wedstrijd zitten. Zelfs studentes in Nederland hadden daar openlijk het grootste plezier om. Was wel verhelderend: je moet hen gewoon dezelfde gunst terugdoen. Laat ze in hun eigen sop gaar koken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:30 schreef beefkeek het volgende:
Fok toen Charlie Kirk vermoord werd: “hoe durf je niet om ‘m te rouwen, dat is onacceptabel en schofterig!”
Fok nu er iemand die volgens dit topic een linksactivist vermoord is: “hihaho had ze maar niet links moeten zijn”
Wat een beschamende vertoning weer van onze “usual suspects”. Niet verrassend, maargoed.
Dus ze was voor een vrij Palestina en daarom is het haar eigen schuld dat ze dood is ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aanpappen met MO-ers is gewoon een risico. En onverantwoord als je een 14-jarige dochter hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dus ze was voor een vrij Palestina en daarom is het haar eigen schuld dat ze dood is ofzo?
Wtf man.
Ja, met andere woorden, het is haar eigen schuld dat ze dood is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Aanpappen met MO-ers is gewoon een risico. En onverantwoord als je een 14-jarige dochter hebt.
Het lijkt me sowieso niet handig om iemand die je 4 maanden kent vol in huis te nemen, terwijl je elkaar niet eens volledig kunt verstaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:12 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ja, met andere woorden, het is haar eigen schuld dat ze dood is.
Had ze maar niet aan moeten pappen met een 'MO-er' wat dat ook mag zijn. En uiteraard vooral geen te kort rokje aantrekken.
ja je hebt zoiets als eigen verantwoordelijkheid hequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:54 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dus ze was voor een vrij Palestina en daarom is het haar eigen schuld dat ze dood is ofzo?
Wtf man.
Naja, als ze dom was, dan is het natuurlijk de schuld van de mensen die haar met deugleugens misleid hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:12 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ja, met andere woorden, het is haar eigen schuld dat ze dood is.
Had ze maar niet aan moeten pappen met een 'MO-er' wat dat ook mag zijn. En uiteraard vooral geen te kort rokje aantrekken.
Dat eerste ben ik volledig met je eens. Maar er is een jonge brouw dood, een dochter is haar moeder kwijt. Wat boeit het dan of iemand wel of niet 'deugfilmpjes' maakt. Ik zit op haar instagram te kijken en ze heeft veel foto's met dezelfde Arabische ogende man. Ik neem aan dat dat haar vriend/man is. Lijkt mij zo op het eerste gezicht een leuk stel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso niet handig om iemand die je 4 maanden kent vol in huis te nemen, terwijl je elkaar niet eens volledig kunt verstaan.
Die mevrouw was duidelijk drukker met haar deugfilmpjes dan haar veiligheid. En belangrijker nog: die van haar dochter.
Het kompas stond zeg maar een beetje verkeerd afgesteld.
Dat is de man die nu op de vlucht is en waarschijnlijk weggekomen is uit Ierland.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:29 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik volledig met je eens. Maar er is een jonge brouw dood, een dochter is haar moeder kwijt. Wat boeit het dan of iemand wel of niet 'deugfilmpjes' maakt. Ik zit op haar instagram te kijken en ze heeft veel foto's met dezelfde Arabische ogende man. Ik neem aan dat dat haar vriend/man is. Lijkt mij zo op het eerste gezicht een leuk stel.
sja...quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Een vermeende asielzoeker is voortvluchtig nadat een Amerikaanse vrouw in Ierland doodgeslagen zou zijn.
Jamey Carney (43), oorspronkelijk afkomstig uit New York, verhuisde ongeveer vijf jaar geleden naar Killarney, in het graafschap Kerry, waar zij samen met haar tienerdochter woonde.
Zij werd dinsdag dood aangetroffen in een woning aan Muckross Road. De Gardaí (de Ierse politie) doen inmiddels een oproep aan getuigen om zich te melden.
Volgens de Irish Mirror gaat het om een man uit het Midden-Oosten, die bekend was bij mevrouw Carney en eerder in Frankrijk heeft gewoond.
Volgens de Irish Mirror kende de verdachte mevrouw Carney persoonlijk. Er bestaat bezorgdheid dat hij na de aanval Ierland zal proberen te ontvluchten.
Bekijk deze YouTube-video
https://www.bbc.com/news/articles/c5yz49yyddjo
Precies, dat weten we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is de man die nu op de vlucht is en waarschijnlijk weggekomen is uit Ierland.
Ja daar zitten we op te wachten, niets maakt ons blijer dan nog een voorbeeld dat onze waanbeelden van mislukte integratie ondersteund.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:37 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Precies, dat weten we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeker.
Lijkt mij op de foto's een doodnormale kerel. Verder onderzoek zal moeten uitwijzen of hij deze vrouw daadwerkelijk van het leven berooft heeft.
Dit is weer koren op de molen voor allerlei vage figuren die over elkaar heen vallen om maar weer richting 'MO-ers' te wijzen. Als die kerel de dader is hang hem alsjeblieft aan de hoogste boom op.
Jij denkt dat hij het land en de politie ontvlucht omdat hij er helemaal niets mee te maken heeft?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:37 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Lijkt mij op de foto's een doodnormale kerel. Verder onderzoek zal moeten uitwijzen of hij deze vrouw daadwerkelijk van het leven berooft heeft.
Dit is weer koren op de molen voor allerlei vage figuren die over elkaar heen vallen om maar weer richting 'MO-ers' te wijzen. Als die kerel de dader is hang hem alsjeblieft aan de hoogste boom op.
Cultuur- en migratierealisme bevorderen is een groot goed, voor deze vrouw is het te laat maar velen zijn nog te redden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:37 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Kan hij volgende week asiel aanvragen in een ander EU land.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Asielzoeker voortvluchtig na moord op zijn links-activistische vriendin in Ierland
donderdag, 9 juli 2026 (10:26) - NieuwRechts.nl
In dit artikel:
De Ierse politie onderzoekt de dood van de 43-jarige Amerikaanse Jamey Carney, die dinsdag in haar woning aan Muckross Road in Killarney (graafschap Kerry) werd gevonden. Haar dood wordt inmiddels als een moordzaak behandeld, nadat zij zwaar hoofdletsel bleek te hebben opgelopen. Volgens de politie leidde haar 13-jarige dochter of een bezorgd familielid het alarm in, waarna agenten ter plaatse kwamen en haar dood vaststelden.
De recherche richt zich op een asielzoeker uit het Midden-Oosten, naar verluidt Ahmed Al-Saqr, met wie Carney een relatie zou hebben gehad. Ierse media melden dat zij hem enkele maanden eerder ontmoette bij een pro-Palestijns protest en dat ze daarna samen op sociale media verschenen in foto’s en video’s van reizen en privé-momenten. De twee zouden elkaar ook kort voor haar dood nog hebben gezien; buren hoorden mogelijk ruzie in de buurt op maandag.
De man wordt gezocht in verband met een vermoedelijke vlucht uit Ierland. De politie heeft vliegvelden in Kerry, Cork, Dublin en Noord-Ierland laten controleren en werkt met Interpol om zijn route te achterhalen. Er wordt aangenomen dat hij via Dublin richting Turkije is vertrokken.
bron: https://www.headliner.nl/(...)nd-nieuwrechts-22105
Ik heb werkelijk waar geen idee wat 'jullie' blij maakt. Insinueren dat deze rouw haar dood haar 'eigen schuld' zou zijn daar word ik niet zo blij van.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja daar zitten we op te wachten, niets maakt ons blijer dan nog een voorbeeld dat onze waanbeelden van mislukte integratie ondersteund.
Man man hoor je jezelf praten of wat?
Dit is gewoon een mafkees, waarschijnlijk een seriemoordenaar.
Surprised pikachu!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:42 schreef O0utlawz het volgende:
Overigens staat in de bron dat er berichten zijn dat hij de bus heeft gepakt naar Dublin en hem gepeerd is naar het Midden-Oosten per vliegtuig waar hij oorspronkelijk vandaan komt.
Dat was sarcastisch, omdat dat het eerste is wat geroepen wordt als er over dit soort zaken wordt gerapporteerd. Maar als dat te hoog gegrepen is moet je dat gewoon even aangeven.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:46 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee wat 'jullie' blij maakt. Insinueren dat deze rouw haar dood haar 'eigen schuld' zou zijn daar word ik niet zo blij van.
Whatever floats your boat.
Dat lijkt mij niet erg aannemelijk. Ik zal mijn glazen bol even oppoetsen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij het land en de politie ontvlucht omdat hij er helemaal niets mee te maken heeft?
laten we nog even afwachten wie weet is er nog een plot-twist.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:49 schreef Tengano het volgende:
Ah, free pellastine![]()
Dit soort dingn zijn heel normaal voor palestijnse mensen dacht ik. Niet topicwaardig dus.
Slotje svp.
Ja, wie weet had hij ook nog een kunstje met een van haar lichaamsdelen uitgehaald. Daar zijn ze ook goed inquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:52 schreef vul_maar_in het volgende:
laten we nog even afwachten wie weet is er nog een plot-twist.
Het zijn gewoon kut 'argumenten' eerste klas. Van hetzelfde niveau als 'had ze maar geen korte rokje aan moeten trekken'. En het komt bepaalde figuren hier verdomd goed uit. Het is om te janken letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:20 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Naja, als ze dom was, dan is het natuurlijk de schuld van de mensen die haar met deugleugens misleid hebben.
Nee hoor ik waarschuw mijn dochter daar altijd voor. Neem het risico gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:55 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kut 'argumenten' eerste klas. Van hetzelfde niveau als 'had ze maar geen korte rokje aan moeten trekken'. En het komt bepaalde figuren hier verdomd goed uit. Het is om te janken letterlijk en figuurlijk.
Iemand zijn dood misbruiken om je eigen stokpaardje weer eens van stal te halen. Tja, ik vind het heerlijk om te deugen. Ik heb een hekel aan alles en iedereen, geloof is voor domme mensen en de enige god die ooit heeft bestaan is 2pac en die is vermoord door de elite maar dat zou ik nooit hardop zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |