Dat vind ik dus ook belachelijk, daarnaast zijn er wel ergere overtredingen te bedenken dan iemand die haar tepels bloot stelt aan de zon. Hup mannen ook dan maar verplicht heemd aanquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het meest nieuwswaardige aan dit verhaal is vooral dat de lokale hendheving blijkbaar op eigen houtje tot interpretatie van borden en de omgang daarmee beslist. Hebben die lui niet net zoals politie duidelijke uitleg over (lokale) regels en mate/wijze van handhaven ipv "mja weet je Gert, ik gok dat het bord daar zo ongeveer dit betekent. Wat tietenmevrouw doet mag dus niet!"?
[..]
Ik denk dat jij een hele grote (dikke) spierwitte vrouw met hele donkere eyeliner, een kleine tattoo op de bovenarm, roodgeverfd haar en groene jurkjes bent. Zit ik er ver af?quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik blijf ook lang op het strand, in de schaduw.
Slechts 1 woord.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:43 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een hele grote (dikke) spierwitte vrouw met hele donkere eyeliner, een kleine tattoo op de bovenarm, roodgeverfd haar en groene jurkjes bent. Zit ik er ver af?
1,91m 75,9kg, dus eerder ectoquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:43 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een hele grote (dikke) spierwitte vrouw met hele donkere eyeliner, een kleine tattoo op de bovenarm, roodgeverfd haar en groene jurkjes bent. Zit ik er ver af?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |