Mss had ze de rijst niet gekookt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zal eerder een van de verse ingrediënten bedorven zijn geweest. De mix bevat alleen rijst en kruiden.
Tenzij ze allergisch is boor een van de ingrediënten.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:13 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zwaait even naar Dot
Groetjes vanaf de pot
Groetjes vanaf de stoel terugquote:
Servus duquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
heb dus nu zo'n dynamisch energie contract
Nee vakantie vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:04 schreef Schakeltopia het volgende:
@:hemarookworst kom is uit die vergadering
Mario doe eens lief, Het is Schakel. uit Utopia.quote:
Ben heel even de grens over voor een klein dagjequote:Op donderdag 9 juli 2026 11:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ga je lekker genieten van het mooie weer in nederland @:hemarookworst of heb je wilde plannen gemaakt
Servus is een groet in Oostenrijk en Zuid-Duitslandquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario doe eens lief, Het is Schakel. uit Utopia.
ooh lekker man, een heel fijne dag gewenst!quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben heel even de grens over voor een klein dagje
quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
nu kunnen we raden welk biertje hema gaat proberen
Deswegen zei ik servus, i k weet toch wie schakeltopia is maar hij was lang wegquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario doe eens lief, Het is Schakel. uit Utopia.
Ik zei ook sorry. , love you.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Deswegen zei ik servus, i k weet toch wie schakeltopia is maar hij was lang weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |