Je hebt hem weerquote:
Dan zal eerder een van de verse ingrediënten bedorven zijn geweest. De mix bevat alleen rijst en kruiden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die bobotie
Ik hoorde van mijn dochter die had eergisteren voor het eerst risotte gegeten die heeft twee dagen buikpijn gehad
Volgens mij heeft hij al weekend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:04 schreef Schakeltopia het volgende:
@:hemarookworst kom is uit die vergadering
Dat laatste zou kunnen ze is allergisch voor veel helaasquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zal eerder een van de verse ingrediënten bedorven zijn geweest. De mix bevat alleen rijst en kruiden.
Tenzij ze allergisch is boor een van de ingrediënten.
Mss had ze de rijst niet gekookt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zal eerder een van de verse ingrediënten bedorven zijn geweest. De mix bevat alleen rijst en kruiden.
Tenzij ze allergisch is boor een van de ingrediënten.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:13 schreef DJMO het volgende:
* DJMO zwaait even naar Dot
Groetjes vanaf de pot
Groetjes vanaf de stoel terugquote:
Servus duquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
heb dus nu zo'n dynamisch energie contract
Nee vakantie vandaagquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:04 schreef Schakeltopia het volgende:
@:hemarookworst kom is uit die vergadering
Mario doe eens lief, Het is Schakel. uit Utopia.quote:
Ben heel even de grens over voor een klein dagjequote:Op donderdag 9 juli 2026 11:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ga je lekker genieten van het mooie weer in nederland @:hemarookworst of heb je wilde plannen gemaakt
Servus is een groet in Oostenrijk en Zuid-Duitslandquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario doe eens lief, Het is Schakel. uit Utopia.
ooh lekker man, een heel fijne dag gewenst!quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben heel even de grens over voor een klein dagje
quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
nu kunnen we raden welk biertje hema gaat proberen
Deswegen zei ik servus, i k weet toch wie schakeltopia is maar hij was lang wegquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario doe eens lief, Het is Schakel. uit Utopia.
Ik zei ook sorry. , love you.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
Deswegen zei ik servus, i k weet toch wie schakeltopia is maar hij was lang weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |