Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee, niet op die manier.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
oke dan is het goed, anders ook wel hoor daar niet van
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Chexk even dit, hierdoor krijg jij dus niet je medicatie. Dat hele systeem klopt niet.quote:
https://npo.nl/start/afspelen/danny-in-de-medicijnenmaffia_2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal straks even lezen. Even later pcm, en ibuquote:Op donderdag 9 juli 2026 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chexk even dit, hierdoor krijg jij dus niet je medicatie. Dat hele systeem klopt niet.
https://npo.nl/start/afspelen/danny-in-de-medicijnenmaffia_2Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is kijken maar zeker even doen en ook graag je mening. Ik viel van mijn stoel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 06:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zal straks even lezen. Even later pcm, en ibu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lange afleveringquote:Op donderdag 9 juli 2026 06:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is kijken maar zeker even doen en ook graag je mening. Ik viel van mijn stoel.
Het hoeft niet nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb vijf minuten gekeken, toen vielik bij na weer in slaapquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Laat maar dan. Ik dacht dat je dit wel interresant zou vinden. Maar niet dus,quote:Op donderdag 9 juli 2026 06:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb vijf minuten gekeken, toen vielik bij na weer in slaap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel interessant, maar ik slaap nog half.quote:Op donderdag 9 juli 2026 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar dan. Ik dacht dat je dit wel interresant zou vinden. Maar niet dus,Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 9 juli 2026 06:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is wel interessant, maar ik slaap nog half.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lul. Ik mag geen koffie gvd want bloedprikken.quote:
Al heb ik heel sterk de neiging om morgen pas te gaanIk heb er één en ik ben er trots op
dat is zo fucked up idd, geen koffie mogenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Dat stond niet in agenda. Ik doe niks goed vandaag.
Rob was toch al boos op me dat ik niet eten en drinken na 22 uur had opgeschoven naar middernacht
Hier zo maar vast dweilen voor Jyske komtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: