abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221278976
Kunnen ze niet even langskomen en alle oorlogen eindigen. Dat ze ons een ultimatum geven. 'of jullie gaan vrede maken, of we vegen jullie van de kaart. We horen jullie antwoord graag over een week.'

Klacht aliens die niet even komen, om de wereld een betere plek te maken.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221279014
Ik kan E.T. wel hebben in een MMA gevecht denk ik

🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221279027
quote:
88s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
Ik kan E.T. wel hebben in een MMA gevecht denk ik

[ afbeelding ]
Hij schakelt jouw hele zenuwstelsel uit met een vinger.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221279193
Los van de oorlogen; het bestaan van aliens zou gelijk voor dikke paniek zorgen, en de vernietiging van het wereldbeeld van allerlei religieuze stromingen.

We zitten sowieso in een enorm lege uithoek van het universum, het zou aliens idioot veel energie kosten om hier naar toe te reizen, en moet je eens zien wat voor idioterie we hier allemaal uithalen op deze aardkloot.
Slinger een willekeurig TikTok filmpje aan en je snapt gelijk waarom hoogontwikkelde wezens absoluut geen brandstof willen verbroken om hier naar toe te reizen. Die hebben echt wel zoiets van: "Fuck this shit, we gaan wel naar de volgende planeet toe waar niet zo veel randdebielen wonen."
pi_221279271
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:32 schreef Hetekip het volgende:
Kunnen ze niet even langskomen en alle oorlogen eindigen. Dat ze ons een ultimatum geven. 'of jullie gaan vrede maken, of we vegen jullie van de kaart. We horen jullie antwoord graag over een week.'

Dat gaat er wel vanuit dat een buitenaardse beschaving ons als gelijken ziet en zich verantwoordelijk voelt voor onze problemen. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.

Misschien zijn wij voor hen niet veel meer dan mieren, vogels of muggen voor ons. Wij grijpen ook niet in bij elke oorlog tussen dieren of elke strijd in de natuur. Niet omdat we per se kwaadaardig zijn, maar omdat het niet onze samenleving is.

Daarnaast onderschat je denk ik wat de gevolgen zouden zijn van een openlijk bezoek. De wetenschap, religie, politiek en wereldeconomie zouden compleet op hun kop staan. Alleen al hun aanwezigheid zou waarschijnlijk meer ontwrichten dan oplossen.

Als een beschaving duizenden of miljoenen jaren verder ontwikkeld is, is het nogal een aanname dat ze onze conflicten zouden oplossen, laat staan dat ze ons een ultimatum zouden geven.
pi_221279529
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 22:32 schreef Hetekip het volgende:

Hebben ze al een geprobeerd. Was een enorm fiasco.
Voor de aliens dan.

Bekijk deze YouTube-video
pi_221279604
aliens staan al jaren tegen ons te schreeuwen maar ze zijn 10 nanometer groot dus we horen ze niet.
En de bliepjes zouden we zowiezo niet kunnen vertalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')