SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Karrel negeert het. Want de Sporza site staat er mee vol.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef Szura het volgende:
Heeft Sporza geen wielermanager meer of negeert Karl die dit jaar?
Goede zaak in ieder gevalquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef Szura het volgende:
Nog helemaal niet genoemd, Karrel is veel te druk geweest met de promotie van de Odieltjes.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is raar.Oh je hebt er écht een, dacht het was een grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is raar.Ik zou maar uitkijken met die dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik heb er echt éénquote:Op woensdag 8 juli 2026 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Oh je hebt er écht een, dacht het was een grap![]()
![]()
Voor Ach Sep wel!quote:
In tegenstelling tot zo'n Odieltje.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt éénHier maak ik geen grappen over, da's goedkoop
Echt het enige programma waar je complete 10.000 Euro tourfietsen kunt winnenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |