abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2026 @ 19:02:18 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221277086
Laten we ze voor het gemak Jansen en de Vries noemen. De ene kant heeft schijnbaar over de ander lopen roddelen dat "Die De Vries daar zit lekker van zijn uitkering te genieten!"

Waarop de Vries daarop bij Jansen aanbelt en zegt "Ik ben volledig afgekeurd hoor! Voor het geval je het nog niet wist! Als je trouwens wat over me te zeggen heb kom dan eerst ff langs, kunnen we eerst het één en ander rechtzetten voordat je me slecht loopt te maken in de buurt!"

Sindsdien scheiden ze elkaar uit voor rotte vis bij mij voor de voordeur.

Mij persoonlijk kan het inhoudelijk geen bal schelen, maar als ik visite heb of tv zit te kijken stoort het enorm als ik een gesprek wil voeren of iets probeer te volgen.

Iemand tips?
  woensdag 8 juli 2026 @ 19:32:32 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221277277
Ben je mooi klaar mee.

- Volgende keer naar buiten lopen met een bak popcorn?
- Of twee tuinstoelen op de stoep zetten met "gereserveerd voor het dagelijkse debat tussen Kees 'uitkeringstrekker' de Vries en Jan 'buurtspion' Jansen"?
- Of collectebus voor deur met "5 euro per scheldwoord, opbrengst gaat naar buurtfeest waar jullie niet voor zijn uitgenodigd"?

En uiteraard alles livestreamen voor je FOK!vrienden :+
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221277336
TS woont in één van deze buurten:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Probleemwijken_(televisieprogramma)
pi_221277482
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 19:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Iemand tips?
Tegen hen zeggen dat je last hebt van hun gewauwel en vragen of ze ergens anders ruzie maken.

Wat dacht je daarvan?
pi_221277522
Naar buiten gan met drie flesjes bier en ze vragen wat er nu precies aan de hand is.
pi_221277733
De rijdende rechter
pi_221277820
quote:
Wat heeft SBS6 toch een enorme bijdrage aan het welzijn van de Nederlanders gemaakt door dit soort programma's.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_221278110
Verhuizen lijkt me de enige mogelijkheid
pi_221278709
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2026 20:50 schreef nostra het volgende:

[..]
Wat heeft SBS6 toch een enorme bijdrage aan het welzijn van de Nederlanders gemaakt door dit soort programma's.
Toen de camera's niet draaiden, had Victor waarschijnlijk de boel nog eens extra opgehitst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')