Tegen hen zeggen dat je last hebt van hun gewauwel en vragen of ze ergens anders ruzie maken.quote:
Wat heeft SBS6 toch een enorme bijdrage aan het welzijn van de Nederlanders gemaakt door dit soort programma's.quote:
Toen de camera's niet draaiden, had Victor waarschijnlijk de boel nog eens extra opgehitst.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat heeft SBS6 toch een enorme bijdrage aan het welzijn van de Nederlanders gemaakt door dit soort programma's.
Wat moet de rest drinken dan?quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef cinderloom het volgende:
Naar buiten gan met drie flesjes bier en ze vragen wat er nu precies aan de hand is.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Laten we ze voor het gemak Jansen en de Vries noemen. De ene kant heeft schijnbaar over de ander lopen roddelen dat "Die De Vries daar zit lekker van zijn uitkering te genieten!"
Waarop de Vries daarop bij Jansen aanbelt en zegt "Ik ben volledig afgekeurd hoor! Voor het geval je het nog niet wist! Als je trouwens wat over me te zeggen heb kom dan eerst ff langs, kunnen we eerst het één en ander rechtzetten voordat je me slecht loopt te maken in de buurt!"
Sindsdien scheiden ze elkaar uit voor rotte vis bij mij voor de voordeur.
Mij persoonlijk kan het inhoudelijk geen bal schelen, maar als ik visite heb of tv zit te kijken stoort het enorm als ik een gesprek wil voeren of iets probeer te volgen.
Iemand tips?
Met drie kapotte bierflesjes op ze af lopen is misschien nog een beetje te vroeg in het proces.quote:Op woensdag 8 juli 2026 20:10 schreef cinderloom het volgende:
Naar buiten gan met drie flesjes bier en ze vragen wat er nu precies aan de hand is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |