Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sinds altijd, toch? Dat was een beetje haar ding.
Ga ik op Xbox spelen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
Onimusha 4 september al.
Bekijk deze YouTube-video
Komt ie op Game Pass dan, day one?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik op Xbox spelen.
Geen idee. Ik ga hem spelen. Maar niet meteen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Komt ie op Game Pass dan, day one?
Ah.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga hem spelen. Maar niet meteen.
Ik heb ook genoeg te spelen. Heb de Onimusha 1 en 2 remasters om te doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah.
Komt niet naar Game Pass, dus ga ik hem gewoon op de PS5 spelen.
Maar voorlopig idd niet, nog genoeg te spelen
Heb zelfs de demo nog niet gespeeld
Kijk ook erg uit naar Phantom Blade Zero.
Zeker. Met veel plezier gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:43 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leuke video.
Briljante game was dat
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:00 schreef Drankster het volgende:
Even kijken of een andere regio hier verandering in brengt,
Dit vermoedde ik al. Dan maar even pauze ofzo. Of wat extra Greymanes opzoekenquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee.
De gameplay blijft aardig het zelfde. Behalve dat je dus nog meer dingen leert
Moet je van houden. Ik vond het de hele 100 uur super tof. Maar als je het na 40 uur saai vind ga je het na 80 nog saai vinden denk ik
Famous last words.quote:
Would you kindlyquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
BioShock
Beste plottwist op dat moment.
Ja, dan moet het natuurlijk wel misgaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dit vermoedde ik al. Dan maar even pauze ofzo. Of wat extra Greymanes opzoeken(babysitten op Yann verveelt ook al na 3 missies).
[..]
Famous last words.
...pick up that shortwave radio.quote:
Volo kan alleen doodgaan in Goblin kamp toch?? Raar. Is makkelijk te redden.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:18 schreef 2dope het volgende:
Larian had ook weer wat puike anniversary stats vorige week
[ afbeelding ]
https://forums.larian.com(...)owflat&Number=961775
Volo, ja ik snap het wel
Is helemaal aan het einde, geloof met die werkplaats van de contructs.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:19 schreef 2dope het volgende:
Volgens mij heb ik die Gontr Mael nooit gezien/gebruikt in mijn playthroughs. Lijkt me vrij OP als 'ie zo belachelijk veel gebruikt wordt
Geen idee eigenlijk, nooit geprobeerd. Maar ik snap wel dat mensen hem na zijn oogbalgeintje op willen vouwen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volo kan alleen doodgaan in Goblin kamp toch?? Raar. Is makkelijk te redden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |