Arc Raiders 2quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zul je zien, Bloodborne 2 als shadowdrop als launch game
Demon's Souls remake was voor mij dé reden om op launch een PS5 te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
2de kindje is net geboren, dus heb niet zo gek veel tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Drankster het volgende:
@:kaneelstokje hoe gaat het met je honour mode run in Baldur's Gate 3?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2de kindje is net geboren, dus heb niet zo gek veel tijd.
Iedere avond ofzo een encounter. Lol.
Level 4, net swamp bezocht, Kagha vermoord, Zentarim uitgemoord, underdark bereikt. Ga even Phalar Aluve halen vanavond, en morgen ofzo eens Volo bevrijden. Moet nog nadenken over wat ik ga doen met het Goblin kamp. Heb er al wel gewinkeld.
Maar op Honour mode dat hele kamp uitmoorden, is risky. Halsin schijnt mee te kunnen helpen, heeft hij bij mij nooit gedaan dus idk.
Gefeliciteerd gozert.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Level 4, net swamp bezocht, Kagha vermoord, Zentarim uitgemoord, underdark bereikt. Ga even Phalar Aluve halen vanavond, en morgen ofzo eens Volo bevrijden. Moet nog nadenken over wat ik ga doen met het Goblin kamp. Heb er al wel gewinkeld.
Maar op Honour mode dat hele kamp uitmoorden, is risky. Halsin schijnt mee te kunnen helpen, heeft hij bij mij nooit gedaan dus idk.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Act 1 van kind 2 daarentegen is net begonnen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarmee, hij is nog niet eens in Act 2.
En ook op Honour mode. Geen druk verder!quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Act 1 van kind 2 daarentegen is net begonnen.
Een verse playthrough als het ware
Dank jequote:Op maandag 3 augustus 2026 15:53 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gozert.
Cool, ik zit er stiekem ook aan te denken (ja, na bijna 400 uur en 3 volle playtroughs nog steeds). Permadeath vind ik nog steeds een creepy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |