Kansloze missie met releases zoals Wolverine, Phantom Blade 0 en GTA VI.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:27 schreef StateOfMind het volgende:Heb me sowieso al een tijdje voorgenomen om in de herfst iig een aantal games af te maken, waaronder dus BG3.
En daarnaast nog KCD2, Death Stranding 2 en Crimson Desert.
Ziet er best gaaf uit, maar rijkelijk laat in de levenscyclus van de console. Zonde. Anders had ik hem wel gekocht.quote:
Noice. Wel veel over-the-top shit maar combat ziet er puik uit. Parry-systeem lijkt satisfying, dat wordt weer bosses pogen te no-hittenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:25 schreef Drankster het volgende:
11 minuten gameplay:
Bekijk deze YouTube-video
State of Play deep dive en een demo op de 17e (demo pagina was al online, is nu weer offline):
[ x ]
Ik heb twee jaar geleden op Gamescom al een demo mogen proberen. Heel chaotisch toen: met één druk op de knop deed je meerdere combo's tegelijk. Combat was echt een soort van dans. Zag er heel vet uit maar ik had geen idee wat ik aan het doen was.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Noice. Wel veel over-the-top shit maar combat ziet er puik uit. Parry-systeem lijkt satisfying, dat wordt weer bosses pogen te no-hitten
Hmm mogelijk gaat e.e.a. nog flink over de kop qua ontrols. 1-button auto-combo's klinkt nogal lame. Ik zat ff hier te kijken: https://phantom-blade.fandom.com/wiki/Combatquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden op Gamescom al een demo mogen proberen. Heel chaotisch toen: met één druk op de knop deed je meerdere combo's tegelijk. Combat was echt een soort van dans. Zag er heel vet uit maar ik had geen idee wat ik aan het doen was.Ben benieuwd hoe ze dit verder ontwikkeld hebben.
Hebben ze afgekeken van Killer Instinctquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm mogelijk gaat e.e.a. nog flink over de kop qua ontrols. 1-button auto-combo's klinkt nogal lame. Ik zat ff hier te kijken: https://phantom-blade.fandom.com/wiki/Combat
Wat daar staat lijkt vrij basic, neigt vnl. naar Nioh gameplay.
Street Fighter 6 heeft dat ook, modern t.o.v. classic scheme, waarbij met modern bijv. hadoukens en shoryukens met één knop uitgevoerd kunnen worden. Uiteindelijk zie je daar dat op hoog niveau (platinum/diamond) men toch 90% classic gebruikt, omdat modern scheme een damage reduction van 20% geeft (en terecht)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben ze afgekeken van Killer Instinct
Netjes wel. In KI heb je Combo Assist offline. Online staat dit uit. Dan moet je wel degelijk je inputs goed hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Street Fighter 6 heeft dat ook, modern t.o.v. classic scheme, waarbij met modern bijv. hadoukens en shoryukens met één knop uitgevoerd kunnen worden. Uiteindelijk zie je daar dat op hoog niveau (platinum/diamond) men toch 90% classic gebruikt, omdat modern scheme een damage reduction van 20% geeft (en terecht)
Maarre, bestaat Killer Instinct überhaupt nog? De laatste keer dat ik dat speelde was in 2013, toen 't een Xbox One launch title wasquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Netjes wel. In KI heb je Combo Assist offline. Online staat dit uit. Dan moet je wel degelijk je inputs goed hebben
Heeft tussendoor veel updates gehad. Ik speel het zelf nog wel solo. Dus ja, het bestaatquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maarre, bestaat Killer Instinct überhaupt nog? De laatste keer dat ik dat speelde was in 2013, toen 't een Xbox One launch title was
quote:• Helldivers 2
• Kingdom Come: Deliverance II
• Vampire Survivors
• Hell is Us
• Umamusume Pretty Derby - Party Dash
• Two Point Museum
• Metro Exodus
• Onimusha: Dawn of Dreams (PS+ Premium)
• Disney's Atlantis: The Lost Empire (PS+ Premium)
Onimusha? Nice.quote:
Schijnt op de PS5 niet te spelen te zijn door gamebrekende bugs.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:56 schreef StateOfMind het volgende:
Nice
Voor de liefhebbers van Lord of the Rings: sinds gisteren is er een remaster van Lord of the Rings War in the North (the Legacy Edition).
Iets meer dan 2 tientjes.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt op de PS5 niet te spelen te zijn door gamebrekende bugs.
Heb aardig wat uurtjes in de orginele HLL. Tijdje terug de eerste beta op PC gespeeld maar mijn eerste indruk was niet heel positief. Performance was toen ook erg matig dus ik heb ook niet lang gespeeld.quote:
Alles qua superhelden/Marvel/X-Men is tegenwoordig uitgekauwd en slaapverwekkend als fuck.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:30 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
[ x ]
No way dat mensen hier hyped voor zijn
Het is oke. Niet zo goed als de eerste maar vermaak me er wel mee. Alleen jammer dat er weinig zijn die met een mic spelen. Qua graphics valt het ook wat tegen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb aardig wat uurtjes in de orginele HLL. Tijdje terug de eerste beta op PC gespeeld maar mijn eerste indruk was niet heel positief. Performance was toen ook erg matig dus ik heb ook niet lang gespeeld.
Hoe is het op PS5 ?
MMarsu weer met wat hete takes.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:30 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
[ x ]
No way dat mensen hier hyped voor zijn
Dit is ps2 niveau gameplay
Weet niet hoe heet die take is aangezien de twee grote forums vol staan met soortgelijke meningenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
MMarsu weer met wat hete takes.
Boss fights waren ook wel het minste in Spiderman 1 (die verder wel goed was). OK, op de stealth missies na dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Weet niet hoe heet die take is aangezien de twee grote forums vol staan met soortgelijke meningen
Ik bedoel dit is toch letterlijk ps2 niveau gameplay? Dezelfde boss maar dan God of War 2 (ps2)
Zelfs de previews zijn maar gematigd positief.
Overigens nog steeds bijna geen dismemberment gezien. De droom van een Ninja Gaiden 2 game met Wolverine is dood
Combat ziet er overigens ook vrij eentonig uit met al die constante finishers waarbij je weer geen controle hebt over de actie
Ben heel benieuwd als grote Witcher 3-fan.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:34 schreef 2dope het volgende:
Hopelijk morgen review copy van Blood of the Dawnwalker
* 2dope duimt
Idem!quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd als grote Witcher 3-fan.
Absoluut.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelf ook groot liefhebber van The Witcher en moet eerlijk bekennen dat ik niet enorm warm werd van de info en beelden tot nu toe. Maar de meest recente deep-dive van Rebel Wolves zelf (zie hieronder) maakte me toch wel weer hyped.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
3 september komt ie toch?quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zelf ook groot liefhebber van The Witcher en moet eerlijk bekennen dat ik niet enorm warm werd van de info en beelden tot nu toe. Maar de meest recente deep-dive van Rebel Wolves zelf (zie hieronder) maakte me toch wel weer hyped.
Cool, dit filmpje heb ik gemist. Het lijkt dus Witcher 3 meets Vampyr. De kruising met Vampyr is mij nieuw en die game is absoluut underrated/overlooked. Ja, het had z'n flaws maar er zaten hele toffe vampier elementen in die ik elders niet gezien heb.quote:Op maandag 17 augustus 2026 10:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zelf ook groot liefhebber van The Witcher en moet eerlijk bekennen dat ik niet enorm warm werd van de info en beelden tot nu toe. Maar de meest recente deep-dive van Rebel Wolves zelf (zie hieronder) maakte me toch wel weer hyped.
True, ik kreeg ook een beetje "Aldi Witcher" vibes van sommige eerdere trailers, het ademde allemaal wat low-budget (wat het misschien ook wel is). Combat leek wat lackluster maar inmiddels ben ik wel wat gedraaid en lijkt er echt wel potentie in te zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cool, dit filmpje heb ik gemist. Het lijkt dus Witcher 3 meets Vampyr. De kruising met Vampyr is mij nieuw en die game is absoluut underrated/overlooked. Ja, het had z'n flaws maar er zaten hele toffe vampier elementen in die ik elders niet gezien heb.
Ik ben altijd een beetje huiverig voor ex-werknemers van studio x van game y maken diezelfde game van 10 jaar geleden die vooral profiteren van de titel ex werknemers van.
Vorig jaar hadden ze wel een stand op Gamescom maar geen speelbare demo helaas. Gaat op de wishlist.
Yep. 50 tot 70 uur om uit te spelen, aldus de makers. 4 difficulty settings.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |