Kansloze missie met releases zoals Wolverine, Phantom Blade 0 en GTA VI.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:27 schreef StateOfMind het volgende:Heb me sowieso al een tijdje voorgenomen om in de herfst iig een aantal games af te maken, waaronder dus BG3.
En daarnaast nog KCD2, Death Stranding 2 en Crimson Desert.
Ziet er best gaaf uit, maar rijkelijk laat in de levenscyclus van de console. Zonde. Anders had ik hem wel gekocht.quote:
Noice. Wel veel over-the-top shit maar combat ziet er puik uit. Parry-systeem lijkt satisfying, dat wordt weer bosses pogen te no-hittenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:25 schreef Drankster het volgende:
11 minuten gameplay:
Bekijk deze YouTube-video
State of Play deep dive en een demo op de 17e (demo pagina was al online, is nu weer offline):
[ x ]
Ik heb twee jaar geleden op Gamescom al een demo mogen proberen. Heel chaotisch toen: met één druk op de knop deed je meerdere combo's tegelijk. Combat was echt een soort van dans. Zag er heel vet uit maar ik had geen idee wat ik aan het doen was.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Noice. Wel veel over-the-top shit maar combat ziet er puik uit. Parry-systeem lijkt satisfying, dat wordt weer bosses pogen te no-hitten
Hmm mogelijk gaat e.e.a. nog flink over de kop qua ontrols. 1-button auto-combo's klinkt nogal lame. Ik zat ff hier te kijken: https://phantom-blade.fandom.com/wiki/Combatquote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden op Gamescom al een demo mogen proberen. Heel chaotisch toen: met één druk op de knop deed je meerdere combo's tegelijk. Combat was echt een soort van dans. Zag er heel vet uit maar ik had geen idee wat ik aan het doen was.Ben benieuwd hoe ze dit verder ontwikkeld hebben.
Hebben ze afgekeken van Killer Instinctquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:01 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hmm mogelijk gaat e.e.a. nog flink over de kop qua ontrols. 1-button auto-combo's klinkt nogal lame. Ik zat ff hier te kijken: https://phantom-blade.fandom.com/wiki/Combat
Wat daar staat lijkt vrij basic, neigt vnl. naar Nioh gameplay.
Street Fighter 6 heeft dat ook, modern t.o.v. classic scheme, waarbij met modern bijv. hadoukens en shoryukens met één knop uitgevoerd kunnen worden. Uiteindelijk zie je daar dat op hoog niveau (platinum/diamond) men toch 90% classic gebruikt, omdat modern scheme een damage reduction van 20% geeft (en terecht)quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben ze afgekeken van Killer Instinct
Netjes wel. In KI heb je Combo Assist offline. Online staat dit uit. Dan moet je wel degelijk je inputs goed hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Street Fighter 6 heeft dat ook, modern t.o.v. classic scheme, waarbij met modern bijv. hadoukens en shoryukens met één knop uitgevoerd kunnen worden. Uiteindelijk zie je daar dat op hoog niveau (platinum/diamond) men toch 90% classic gebruikt, omdat modern scheme een damage reduction van 20% geeft (en terecht)
Maarre, bestaat Killer Instinct überhaupt nog? De laatste keer dat ik dat speelde was in 2013, toen 't een Xbox One launch title wasquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Netjes wel. In KI heb je Combo Assist offline. Online staat dit uit. Dan moet je wel degelijk je inputs goed hebben
Heeft tussendoor veel updates gehad. Ik speel het zelf nog wel solo. Dus ja, het bestaatquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maarre, bestaat Killer Instinct überhaupt nog? De laatste keer dat ik dat speelde was in 2013, toen 't een Xbox One launch title was
quote:• Helldivers 2
• Kingdom Come: Deliverance II
• Vampire Survivors
• Hell is Us
• Umamusume Pretty Derby - Party Dash
• Two Point Museum
• Metro Exodus
• Onimusha: Dawn of Dreams (PS+ Premium)
• Disney's Atlantis: The Lost Empire (PS+ Premium)
Onimusha? Nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |