quote:
Ah een fikkiequote:
Vrij groot gebouw wel. En wat voor rotzooi staat er in de fik...het is wel een afvaloven.quote:
Ze zullen wel testen of er giftige dampen afkomenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vrij groot gebouw wel. En wat voor rotzooi staat er in de fik...het is wel een afvaloven.
Goed weer voor een bbqquote:
Tsjaa, gezond zal het niet zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen wel testen of er giftige dampen afkomen
Waar?quote:
Youtube, kanaal van ajax.quote:
Zag dat meer er 1 gehad hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:57 schreef pullup het volgende:
Ik keek naar onze premier die van de Turken een gun heeft gekregen
Hij heeft het al aan de ambassade weg gegevenquote:
Zou wat zijn als hij op schiphol wordt opgepakt wegens wapenbezit op een vliegveldquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft het al aan de ambassade weg gegeven
Hoeveel staat het?quote:
0-0 bij rustquote:
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijnquote:
Het is ook niet bepaald een pistool typjequote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij op schiphol wordt opgepakt wegens wapenbezit op een vliegveld
Ze gaan zo weerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijn
Mjah, men vergist zich wel meer in mensen ....quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald een pistool typje
Ja geloof het welquote:
Eerste helft was, op het scoren na, zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja geloof het wel![]()
Eerst moeten ze maar weer eens normaal spelen
88jaar oud...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijn
Ja wel een apart figuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |