quote:
Ah een fikkiequote:
Vrij groot gebouw wel. En wat voor rotzooi staat er in de fik...het is wel een afvaloven.quote:
Ze zullen wel testen of er giftige dampen afkomenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Vrij groot gebouw wel. En wat voor rotzooi staat er in de fik...het is wel een afvaloven.
Goed weer voor een bbqquote:
Tsjaa, gezond zal het niet zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen wel testen of er giftige dampen afkomen
Waar?quote:
Youtube, kanaal van ajax.quote:
Zag dat meer er 1 gehad hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:57 schreef pullup het volgende:
Ik keek naar onze premier die van de Turken een gun heeft gekregen
Hij heeft het al aan de ambassade weg gegevenquote:
Zou wat zijn als hij op schiphol wordt opgepakt wegens wapenbezit op een vliegveldquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft het al aan de ambassade weg gegeven
Hoeveel staat het?quote:
0-0 bij rustquote:
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijnquote:
Het is ook niet bepaald een pistool typjequote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij op schiphol wordt opgepakt wegens wapenbezit op een vliegveld
Ze gaan zo weerquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijn
Mjah, men vergist zich wel meer in mensen ....quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald een pistool typje
Ja geloof het welquote:
Eerste helft was, op het scoren na, zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja geloof het wel![]()
Eerst moeten ze maar weer eens normaal spelen
88jaar oud...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Sjaak Swart wat wauwelen, het zal wel rust zijn
Ja wel een apart figuurquote:
Mister Ajaxquote:
Mooi filmpje welquote:
Weet weer niet of ik dat ga kijken.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet weer niet of ik dat ga kijken.
Was niet of die cyprioten nou zo slecht waren,quote:
Ja, dat heb ik wel gezien.quote:
Ze zenden ze op Youtube uit,quote:
Hebben ze daar zicht op?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zenden ze op Youtube uit,
en je hebt ook weer niet echt wat gemist hoor.
Je had kunnen zien dat er een spits komen moet
Hoor geruchten, al zijn het er weinig.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben ze daar zicht op?![]()
Was altijd wel de laatste plek die aandacht behoefte bij Ajax
Ik ga dus lekker voor de tv kijken, kan ik het fatsoenlijk zienquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef pullup het volgende:
Hoorde net dat Jetten ook plant om naar de WK hockey te gaan marc dus je bent in goed gezelschap als je ging
Is zn vriend een hockeyer ..? Veel Spanjolen hockeyen in Nederlandquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef pullup het volgende:
Hoorde net dat Jetten ook plant om naar de WK hockey te gaan marc dus je bent in goed gezelschap als je ging
Ik meende wel zoiets te kunnen opmaken van wat hij erover zei jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is zn vriend een hockeyer ..? Veel Spanjolen hockeyen in Nederland
Ik meen ooit zoiets ook opgevangen te hebben ...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meende wel zoiets te kunnen opmaken van wat hij erover zei ja
Nee en bij Atletiek zijn de nederlanders ook al geweest ...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:29 schreef pullup het volgende:
Zit met een half oog naar dat gevoetbal te kijken maar het spettert nog niet echt geloof ik
Alleen geen spanjool maar een Argentijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Is zn vriend een hockeyer ..? Veel Spanjolen hockeyen in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |