Frankrijk is gewoon een beter team met op alle posities betere spelers. Heeft weinig meer met gunnen te maken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat Marokko niet gegund worden vermoed ik... Frankrijk staat hoger op de FiFa lijst ...
Dat zal de wedstrijd op zich uit moeten maken ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Frankrijk is gewoon een beter team met op alle posities betere spelers. Heeft weinig meer met gunnen te maken.
Er zijn mij weer teveel bijna verrassingen die uiteindelijk toch weer de verkeerde kant opvielen jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat Marokko niet gegund worden vermoed ik... Frankrijk staat hoger op de FiFa lijst ...
Dat was 4 jaar geleden weinig anders... ook al was er geen Trump interference ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn mij weer teveel bijna verrassingen die uiteindelijk toch weer de verkeerde kant opvielen ja
Daarom lopen ze in Spanje ook altijd in de schaduw kant om naar de toeristen aan de overkant te kunnen zwaaien ....quote:
Slimme beesten wel.quote:
Ja wat else is nieuw ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
He, ICE heeft weer eens iemand afgemaakt![]()
https://www.hln.be/buiten(...)e-gehouden~a1a604e1/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-0quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke,
want![]()
Bekijk deze YouTube-video
Frankrijk is beterquote:
Zie hetquote:
Veel beter idd.quote:
Ze zullen vast wel weer het een en ander gaan slopen komende nacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik volg het niet. Maar ik hoor geen vuurwerk en getoeter, en dat zegt genoeg.
Relluuhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel weer het een en ander gaan slopen komende nacht.
Dan maakt het verder niet uitquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het,
maar
Dat was de vraag eigenlijk niet
De slomo beelden zijn spectaculair en dan slechts 9 gewonden, waarvan 4 ziekenhuis opnames, zonder gespieste ledematenquote:
Deze vierde run was wat ruiger dan de anderequote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
[..]
De slomo beelden zijn spectaculair en dan slechts 9 gewonden, waarvan 4 ziekenhuis opnames, zonder gespieste ledematen
1 vrouw?quote:
Ik heb nog eens wat van die filmpjes terug gekeken maar dat rennen is inderdaad wel een enorme mannen aangelegenheid jaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:46 schreef drakin het volgende:
[..]
1 vrouw?![]()
Ik hoop dat ze al die mannen voor kan blijven.
Extra pittig voor deze stoere dame dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog eens wat van die filmpjes terug gekeken maar dat rennen is inderdaad wel een enorme mannen aangelegenheid ja
Dat was alleen zijn hoofd maar, als je iets doet moet je het wel goed doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
I believe i can fly ...................... ?![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hln.be/buiten(...)air-vlucht~a29b5c85/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |