Die maakt ook best lawaaiquote:Op donderdag 9 juli 2026 06:40 schreef FreshFruit het volgende:
Die laatste lijkt sprekend op mijn tante.
Voorlaatste.
Ik zie het net op het nieuws.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Bonnie
Bekijk deze YouTube-video
https://www.nu.nl/muziek/(...)er-75-overleden.html
Wel lekker in het diepe gooien dat....quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je dus vlieglessen,
ben je lekker bezig,
zegt je instructeur ineens,
"Je weet wat je doen moet",
en hij springt uit het vliegtuig, zonder parachute .......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hln.be/buiten(...)je-springt~a6608b55/
Hoe warm is het daar?quote:
35 gradenquote:
Wordt steeds meer de vraag hoe verantwoord dopingsport in zulke temperaturen isquote:
Dan krijg je dit en dat wil je nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze ook een bierversie hebben?
Het zou zo een reclame van Centraal Beheer kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je dus vlieglessen,
ben je lekker bezig,
zegt je instructeur ineens,
"Je weet wat je doen moet",
en hij springt uit het vliegtuig, zonder parachute .......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.hln.be/buiten(...)je-springt~a6608b55/
Gelukkig hebben we de muziek nog.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
RIP Bonnie
https://www.nu.nl/muziek/(...)er-75-overleden.html
En meteen het verkeerde voorbeeld geven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel lekker in het diepe gooien dat....
Vond er geen zak aan.quote:
Niet iedereen kon het waarderen.quote:
Oke, hoe kende jij dit?quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan krijg je dit en dat wil je niet
Al heeft ze blijkbaar het vliegtuig wel aan de grond gezet, netjes.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou zo een reclame van Centraal Beheer kunnen zijn.
Ze had gelukkig al meerdere lessen gevolgd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al heeft ze blijkbaar het vliegtuig wel aan de grond gezet, netjes.
Doet me hier aan denken,quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze had gelukkig al meerdere lessen gevolgd.![]()
Dat is wel jammer jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:23 schreef chufi het volgende:
Die Tour de France wordt nog 2.5 week een saaie boel ....
Geen voetbal,geen Tour (alhoewel ik dat wel blijf volgen in de bergetappes) dan maar atletiek kijken af en toe tot het WK roeien want Wimbledon vind ik niet zo veel aanquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ze moeten Poggi tijdens een etappe overvallen met een doping en fietscontrole
FTFYquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen voetbal,geen Tour (alhoewel ik dat wel blijf volgen in de bergetappes) dan maar atletiek kijken af en toe tot het WK roeien hockey want Wimbledon vind ik niet zo veel aan
Morgen Diamond League Monaco dacht ik .... Vanavond Frankrijk Marokko nogquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen voetbal,geen Tour (alhoewel ik dat wel blijf volgen in de bergetappes) dan maar atletiek kijken af en toe tot het WK roeien want Wimbledon vind ik niet zo veel aan
EN dan zeuren over Biden ... stelletje bejaarde ouwe lullen .... Weg met die gastenquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat was niet de enige blunder. Hij heeft ze niet allemaal op een rijtje.
Dat ga ik wellicht nog een helft kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen Diamond League Monaco dacht ik .... Vanavond Frankrijk Marokko nog
Het gaat Marokko niet gegund worden vermoed ik... Frankrijk staat hoger op de FiFa lijst ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ga ik wellicht nog een helft kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |