Man man weet je wat? Mag dat niet dat ik hier zeg dat ik dts was? Is hier echt alles verboten?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt er bij als een oud (mannetje) vogeltje
Wow, wat spreek jij opeens goed Nederlands, cursusje gedaan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Man man weet je wat? Mag dat niet dat ik hier zeg dat ik dts was? Is hier echt alles verboten?
Nein!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Man man weet je wat? Mag dat niet dat ik hier zeg dat ik dts was? Is hier echt alles verboten?
De 3 Letter dürfen hier niet zijn? Ik geloof dat viele hier zu viel hitze gekregt hebben man manquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nein!
Bans en dts worden hier niet besproken.
De 3 Letter dürfen hier niet zijn? Ik geloof dat viele hier zu viel hitze gekregt hebben man manquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nein!
Bans en dts worden hier niet besproken.
Nee wüst ben om dat mann niks zeggen magquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wow, wat spreek jij opeens goed Nederlands, cursusje gedaan?
Keep Cool!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
De 3 Letter dürfen hier niet zijn? Ik geloof dat viele hier zu viel hitze gekregt hebben man man
quote:
Handig wel jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dus je zoekt,
en je vindt,
maar wel de verkeerde vermiste?![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)ng-bejaarde-man.html
Lees- en kijkvoer hoor, dat boek/die film over die 100-jarige man die uit het raam klomquote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dus je zoekt,
en je vindt,
maar wel de verkeerde vermiste?![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)ng-bejaarde-man.html
Dat wat ze ook in de link aanhalen? Die?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:00 schreef maily het volgende:
[..]
Lees- en kijkvoer hoor, dat boek/die film over die 100-jarige man die uit het raam klom
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wat ze ook in de link aanhalen? Die?
Ik drink niet meer, dus een kater is verleden tijd. In ieder geval door de alcoholquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik dacht dat je het wel zwaar had aan die gif te zien![]()
Kijk maar uit ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
Opeens waren er mods idd .... zal wel een trigger op staan in dit subforum... wat natuurlijk gewoonweg belachelijk is want over andere topics mag ook gesproken worden ... dusquote:
Ik durf er eigenlijk al niet meer op te reagerenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Opeens waren er mods idd .... zal wel een trigger op staan in dit subforum... wat natuurlijk gewoonweg belachelijk is want over andere topics mag ook gesproken worden ... dusIk geef Mario gelijk ,,, Bitches zijn het hier
Dat is dus wat er gebeurt ,... Iemand zegt dat DTS niet mag worden uitgesproken en dan pikt iedereen dat zomaar ... Het is niet BAN legitquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:41 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik durf er eigenlijk al niet meer op te reageren![]()
Al helemaal met die rode in 40+
Je moet eens kijken wie er allemaal posten ..... 75% is op zn minst 40+quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:48 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje, geen paniek mensen, het is niets nieuws hoor. Verder is dit de meest relaxte sc van FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |