Een kater?quote:
Ik sta ook wel eens met een mond vol tanden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:24 schreef pullup het volgende:
Aziatische torpedovis zwemt met een mond vol tanden en een lijf tjokvol superdodelijk gif nu ook langs de Europese kust
Het is wel een goede kop
9 gewonden niets ernstig...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:33 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nette run waarbij de mede renners linker waren dan de stieren
Ik niet.quote:
Ik zit die runs toch altijd te kijken naar iets te brutale renners bij de stieren, er eentje uit te pikken en dan die een stukje te volgen om dan te hopen dat hij struikelt of door een stier geramd wordquote:
Okquote:
Achteraf heb je herhalingen en zoom ins . Er liep een clown die met zn mobiel liep te filmen .. Dat mag dus niet en dan hoop je stiekem op dat ie dan valt of zoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit die runs toch altijd te kijken naar iets te brutale renners bij de stieren, er eentje uit te pikken en dan die een stukje te volgen om dan te hopen dat hij struikelt of door een stier geramd word
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:59 schreef chufi het volgende:
Ja ... de Bergerac zal wel weer wat promotie nodig hebben .. want wie drinkt dat nog teenwoordig?
ZIt er bij als een oud (mannetje) vogeltjequote:
Gewoon bij de wijnboer zelf halen misschien een goedkopere oplossing... Maar fijne fietsvakantie.. Mag hopen dat de temperaturen wat gedaald zijn dan...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]Yep
Ik ga volgende week zelf fietsen en begin in Bordeaux tot ...Bergerac de eerste dag toevallig. Vervolgens ga ik een stuk ongeveer doen wat ze vandaag doen alleen dan omgekeerd geloof ik.
Kom op dag 1 ook door St Emilion en dat is goed spulGa daar maar een duur halfje meenemen
Ja doe ik gewoonquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon bij de wijnboer zelf halen misschien een goedkopere oplossing... Maar fijne fietsvakantie.. Mag hopen dat de temperaturen wat gedaald zijn dan...
Jij wel?quote:
Nee hoor maar ik dacht dat je het wel zwaar had aan die gif te zienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |