Vraag mij af wat ze dan buiten gezien heeft toen ze buiten wasquote:
Dat vroeg ik mij ook af,, ze riep Ik heb alles gezien en gehoord toen ik buiten was.. hoe en waar danquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze dan buiten gezien heeft toen ze buiten was
Ja lullen zelf over iedereenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:19 schreef LionHeart het volgende:
De tweeling is zelf net zo erg natuurlijk.
Ze zijn genoeg fans tegengekomen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af,, ze riep Ik heb alles gezien en gehoord toen ik buiten was.. hoe en waar dan
Ja vreemd toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af,, ze riep Ik heb alles gezien en gehoord toen ik buiten was.. hoe en waar dan
Tijdens dropping.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze mocht meeliften zou voor haar een teken zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af wat ze dan buiten gezien heeft toen ze buiten was
Tja je zal toch na een feestje overal nog borrelnootjes vindenquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mila is de micromanager qua opruimen
zo irritant
Ja geen idee. maar in de loods was ze nergens ...quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
De afgelopen weken.. ? precies nadat Beau de Loods in ging toevallig
Yep!quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Beau weet blijkbaar precies waar het over gaat
het maandje van Beauquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
Beau weet blijkbaar precies waar het over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |