Dan is Nekkie alweer terug ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
volgende week als het goed is weer back to basic qua werk
Lang verhaal kort.quote:
Je gaat zelf slapen.quote:
Even elders.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ah zo ja, ik snap je, je ziet ook een beetje gelijkenissen met de beloftes die ik kreeg wat uiteindelijk niet door ging en zag jezelf terug zeg maar? Nou ja ik moet zeggen; het is me relatief zwaar gevallen wel hoor, er komt zo veel bij kijken dat ik wel blij ben dat het niet lang heeft geduurd. Laat mij maar lekker geleid worden in een grote organisatie als dat, verantwoordelijkheden hoeven niet bij mij te liggen wat dat betreft, en dan heb ik maar een fractie gedaan van wat de functie omvat.
Goedemorgen laf.quote:
Alles wel met u ? Zie je zo nu dan even posten en dan weer weg .quote:
Met mij alles goed en klopt. Ik heb een leuk leven te leiden.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles wel met u ? Zie je zo nu dan even posten en dan weer weg .
Ook best een leuk leven wel .quote:
Correct me if i am wrong. Is het niet zo dat je die stations via KNMI kan krijgen om hun info te geven ?quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
in de toekomst zou ik best nog wel eens een uitgebreid weerstation willen, met windmeter en alles erop en er aan die de gegevens naar de telefoon upload oid, maar dat is best prijzig en denk dat ik er te weinig mee ga doen uiteindelijk
Nee, zo'n installatie zal zo een paar honderd al dan niet duizend euro zijn. Wel heb je van die weer amateur kits, maar dat kost je ook al zo een paar honderd. Moet allemaal gecertificeerd zijn en geneuzel. Ik zou het gewoon voor eigen gebruik willen, ik woon ook niet op de juiste locatie (buitenaf)quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Correct me if i am wrong. Is het niet zo dat je die stations via KNMI kan krijgen om hun info te geven ?
Ik zag vroeger best veel van die witte kastjes Ook in buitengebied . en volgens mijn vader waren dat weer stations.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, zo'n installatie zal zo een paar honderd al dan niet duizend euro zijn. Wel heb je van die weer amateur kits, maar dat kost je ook al zo een paar honderd. Moet allemaal gecertificeerd zijn en geneuzel. Ik zou het gewoon voor eigen gebruik willen, ik woon ook niet op de juiste locatie (buitenaf)
Nee. Heb gewoon mijn dealer gebeld.quote:
Dit zijn ze van knmi, iets meer dan een kastjequote:Op woensdag 8 juli 2026 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag vroeger best veel van die witte kastjes Ook in buitengebied . en volgens mijn vader waren dat weer stations.
Noem je mij grappig ? Ik ben geen clown.quote:
Ja chef, point taken.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dit zijn ze van knmi, iets meer dan een kastje
[ afbeelding ]
Yepquote:
Nee maar je zei heeft dealer gebelltquote:Op woensdag 8 juli 2026 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem je mij grappig ? Ik ben geen clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |