Stukje traditie.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
Die Colombianen die hebben gemist zullen wel vermoord worden. Rip
Spanje-Frankrijk en Argentinië-Engelandquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of wel, en dan krijg je nog een Noorwegen-Zwitserland in de halve finale
Als de juiste techniek hebt en goed kunt reageren op wat de keeper doet kan het nog steeds effectief zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:53 schreef TLC het volgende:
Pi-Air vond dat je nooit huppeltjes moet maken voordat je n penalty neemt, dat werkte anders wel vrij aardig bij de Zwitsers![]()
Ronald Koeman
Ze hebben wel een nieuwe maar die is blessa. Manzambi.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:53 schreef SonicVolcano het volgende:
Shaqiri gaf Zwitserland nog schwung. Nu is het zo ontzettend kleurloos allemaal.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco heeft geen doei gezegd trouwens.
Wtf
Een Polen of Italië erbij had het WK niet meer kleur gegeven dan een Jordanië of Oezbekistan, denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:53 schreef Gretzl het volgende:
6 Europese landen in de kwartfinales, samen met Argentinië en Marokko.
Het is wel weer overduidelijk dat de UEFA te weinig tickets heeft gekregen voor het uitgebreide WK. Hopelijk komt er nog eens een FIFA-bestuur die dit gaat herstellen.
Probleem is dat die Nederlandse spelers het een keer op tv hebben gezien en dan nadoen zonder het te oefenenquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als de juiste techniek hebt en goed kunt reageren op wat de keeper doet kan het nog steeds effectief zijn.
Voor sommige spelers zijn huppeltjes niet geschikt, voor anderen wel
Polen is altijd saai.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een Polen of Italië erbij had het WK niet meer kleur gegeven dan een Jordanië of Oezbekistan, denk ik.
Dat is waar, maar ik zie liever wel de beste landen (met de hoogste FIFA-ranking) om de eer strijden. Misschien toch maar gewoon uitbreiden naar 64 landen op den duurquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een Polen of Italië erbij had het WK niet meer kleur gegeven dan een Jordanië of Oezbekistan, denk ik.
Liever terug naar 32. Iets minder wedstrijden, waardoor je wel makkelijker alle wedstrijden kan volgenquote:Op woensdag 8 juli 2026 01:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zie liever wel de beste landen (met de hoogste FIFA-ranking) om de eer strijden. Misschien toch maar gewoon uitbreiden naar 64 landen op den duur
Dat is toch die burgermeester van New York?quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben wel een nieuwe maar die is blessa. Manzambi.
Als ze toch iets meer wedstrijden willen laat de laatste 16 ook met Groepsfase doen. Heb je een wedstrijd meerquote:Op woensdag 8 juli 2026 01:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Liever terug naar 32. Iets minder wedstrijden, waardoor je wel makkelijker alle wedstrijden kan volgen
Argentinië heeft het tot nu toe tegen elk land enorm lastig.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Zwitserland gaat het Argentinië totaal niet lastig maken helaas
Ja, rare uitspraak.quote:Op woensdag 8 juli 2026 06:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Argentinië heeft het tot nu toe tegen elk land enorm lastig.
Goed puntquote:Op woensdag 8 juli 2026 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben wel een nieuwe maar die is blessa. Manzambi.
Italie echt wel. Alleen al door het volkslied. En verder was Azie wel heel, heel slecht.quote:Op woensdag 8 juli 2026 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |