Accepteren de Belgen dit?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef Hamlapjes het volgende:
StromaeGOD erbij in het stadion, lekker man
De dj weet het verschil toch niet, denk ik zoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Accepteren de Belgen dit?
Grappig hoe het sentiment rondom hem 2x is gedraaid.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Didier verdient sowieso gewoon een waardig afscheid. 14 jaar bondscoach is niet niets. Je zou bijna vergeten dat dat even lang is als Simeone's tijdperk.
Marokko speelt eigenlijk een vrij matig toernooi. Door het oog van de naald tegen Nederland, een mat Brazilie niet geklopt, er zit niks memorabels bij.quote:
De Brabanconne werd aan het begin gedraaid, dus dan kan dit ook wel. #YvesLeterme.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Accepteren de Belgen dit?
Behalve het keepertjequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Marokko speelt eigenlijk een vrij matig toernooi. Door het oog van de naald tegen Nederland, een mat Brazilie niet geklopt, er zit niks memorabels bij.
De dictator had er gewoon geen zin meer in.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De dictator is overleden. Een dag van nationale rouw.
Duitsland 2024 was natuurlijk bar en boos. Nu kan hij het, met zulk aanvallend geweld, bijna niet fout doen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Grappig hoe het sentiment rondom hem 2x is gedraaid.
Dat maakt hem dus zo'n lul.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik word weer herinnerd aan het heerlijke advies van Deschamps twee jaar geleden bij het zouteloze voetbal: "Niet ons probleem. Dan kijk je naar een andere TV-zender."
Boom, boom, boom, boom! Mateta's in the room! There ain't no striker better, than Jean-Philippe Mateta!quote:
Engelsen zelf hebben daar ook nog wel eens moeite mee.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe dat eerste interview in het 'Engels' was. Hardop gelachen.
Denken Engelsen dat die laatste zin rijmt?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boom, boom, boom, boom! Mateta's in the room! There ain't no striker better, than Jean-Philippe Mateta!
Dan had je net zo goed Van Hooijdonk en Makaay mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb vooral het gevoel dat er veel te simpel over wordt gedacht en veel te weinig aandacht wordt besteed aan een onderdeel die op toernooien een heel belangrijk deel van je succes zijn. Bijvoorbeeld pingelnemers meenemen. (taylor bij nl)
De altijd conservatieve voetbalwereld.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Door Sporza denk ik voor het eerst in jaren aan Sven Kums.
Bettah Matettahquote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denken Engelsen dat die laatste zin rijmt?
Ze nemen daar ook verkeerde kinderen mee van de dagopvang:quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Belgen die een cadeau niet bekijken en gewoon meenemen in een vliegtuig.
Mogen we daar een applaus voor?
Volgens mij missen invallers juist ook vaker hun penalties dan basisspelers, specifiek spelers die er speciaal voor invallen. Dan ligt er veel meer druk op dan voor spelers die al 120 minuten hebben gespeeld en vermoedelijk al krediet hebben opgebouwd in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed Van Hooijdonk en Makaay mee kunnen nemen.
*missenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij maken invallers juist ook vaker hun penalties dan basisspelers, specifiek spelers die er speciaal voor invallen. Dan ligt er veel meer druk op dan voor spelers die al 120 minuten hebben gespeeld en vermoedelijk al krediet hebben opgebouwd in de wedstrijd.
Timber had ook nog nooit een penalty gemist.
Verschillende strategieën om hem te nemen/keepen zijn trainbaar, maar het is tegenwoordig ook een spelletje van ‘chicken’ om in een hoek te gaan duiken en iedere keeper straalt die druk anders uit. De ene keeper duikt sneller hoeken in dan de ander, maar de lichaamstaal die dat verraadt verschilt per geval. Dat gedeelte is onder druk eigenlijk niet trainbaar voor spelers.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jup. Wil dan ook niet meer horen van coaches of analisten dat het niet trainbaar is.
Zuster Immaculata die al vier en dertig jaarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:26 schreef Szura het volgende:
Vandaag die dikke horecaprop bij de coronacommissie die op dag 2 al riep om 5 miljard, ze weten ze wel uit te kiezen
Ik blijf me er tot op de dag van vandaag over verbazen dat Trump met hulp van zijn vriendjes zoals Musk op hele opzichtige en illegale wijze de verkiezing kon stelen in 2024, zonder dat er ook maar een beetje ophef over was.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Stukje dictatuur mogelijk maken.
Teflon Aidsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ x ]
Deze Deentjes stelden ook eindelijk eens een goede vraag aan Rutte. Teflon Mark lulde zich er uiteraard wel weer uit.
Dat is bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij maken invallers juist ook vaker hun penalties dan basisspelers, specifiek spelers die er speciaal voor invallen. Dan ligt er veel meer druk op dan voor spelers die al 120 minuten hebben gespeeld en vermoedelijk al krediet hebben opgebouwd in de wedstrijd.
Timber had ook nog nooit een penalty gemist.
Zijn originele tekst viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pierre van Hooijdonk, wat heb je gedaan..
Meer dat de stroom content van mensen die normaal nooit iets over voetbal zeggen, niet te harden is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zijn originele tekst viel wel mee toch?
Maar kent ze Huub Artz wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:43 schreef Szura het volgende:
We hebben zelfs een totale nitwit van een minister die ook wat wil zeggen over deze discussie:
https://www.instagram.com/reel/DZhZVlcxcWy/
https://www.vandaaginside(...)n-brian-brobbey-brom
Ja ik maakte duidelijk een schrijffout zoals @hhh38 al opmerkte, dat lees je ook uit de rest van mijn berichtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is bezijden de waarheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stars extremer dan ik verwachtte eigenlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is bezijden de waarheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die denkt vast dat het een huisarts is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |