En dan Depay voorin zeker?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef DeeBee het volgende:
Koetje had hier 8-1-1 gespeeld gezien de aanvallende kracht van Frankrijk
Weinig dingen die zo trainbaar zijn als penalties. Je zou toch zeggen dat een beetje prof honderd van de honderd keer exact op de plek moet kunnen schieten waar hij wil.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers die strak in de kruising proberen te schieten missen ook regelmatig, dat luistert nogal nauw.
Laag en strak in de hoek lijkt me de beste strategie, maar je moet die hoek wel afwisselen anders weet elke keeper wat je gaat doen.
11-0-0-0quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:46 schreef DeeBee het volgende:
Koetje had hier 8-1-1 gespeeld gezien de aanvallende kracht van Frankrijk
Als je altijd laag in een van beide hoeken schiet kan je als keeper alsnog gaan gokken. Zeker als de speler blind schiet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Spelers die strak in de kruising proberen te schieten missen ook regelmatig, dat luistert nogal nauw.
Laag en strak in de hoek lijkt me de beste strategie, maar je moet die hoek wel afwisselen anders weet elke keeper wat je gaat doen.
Die heeft er ook heel specifiek op getraind de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kane trapt m ook vaak hard binnen. Volgens mij zeker in strafschoppenserie stuk beter dan huppelen
Jup. Wil dan ook niet meer horen van coaches of analisten dat het niet trainbaar is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft er ook heel specifiek op getraind de afgelopen jaren.
En is er daarna mee aan de slag gegaan. Niet zonder resultaat zou ik zeggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Marcoss het volgende:
Kane schoot er ook een keer eentje ver over
Haller was ooit een fenomeen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Denny Landzaat was er ook goed in. En Pi-Air.
Ja die wachtte ook vrijwel altijd alleen dat moet je echt kunnen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die deed ook gekke stapjes toch?
Balotelli was ook een fenomeen
Oh, daarom is Taylor er ook goed in.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja die wachtte ook vrijwel altijd alleen dat moet je echt kunnen.
Balo was ook wel wat te dom om iets van druk te voelen.
Jij denkt dat iemand die al tijden samenwoont met Jade Anna geen intellectueel zwaargewicht is?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, daarom is Taylor er ook goed in.
Ik heb hem wel eens een poging horen wagen om te praten. Dat was geen sinecure.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand die al tijden samenwoont met Jade Anna geen intellectueel zwaargewicht is?
Kun je nagaan hoe dat eerste interview in het 'Engels' was. Hardop gelachen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens een poging horen wagen om te praten. Dat was geen sinecure.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Brobbey eigenlijk goed in penalties dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |