minder dan 13 miljoen ?/quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor.
Minder dan 13 miljoen. Dat mensen dit nu nog niet weten.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:05 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Ben het met je eens, maar het is zonde van je energie om je er kwaad over te maken.
De meerderheid van onze landgenoten wil dit namelijk.
Of denkt het te willen, aangezien ze nog steeds massaal op de partijen stemmen die Nederland vol willen pompen met lui uit compleet andere culturen.
We zijn helaas niet zo'n heldhaftig volkje dat onszelf wil/durft te verdedigen.
Dan doe je er weinig aan.
Vroeger komt niet meer terug. De high-trust samenleving komt te voet en gaat te paard.
Geen blokje kaas en plakje worst bij de kaasboer.
Geen 'goedendag mevrouw, goedendag meneer, lekker weertje he'.
Geen Kees de Jongen en Dik Trom die kleine heldendaden verrichten.
Rutger en Monique zullen nooit meer door de straat slingeren.
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
Wij niet, de NLers zijn gekrompen naar onder de 13 miljoen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
minder dan 13 miljoen ?/
we zijn van 15 miljoen naar 18 miljoen gegaan volgens de GBA BRP
https://www.rijksoverheid(...)stratie-personen-brp
Om het actueel te houden en mensen bewust te maken dat buitenlanders (en dan met name islamieten) importeren niet de oplossing blijkt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:22 schreef 2dope het volgende:
[..]Als je het zo zonde van de tijd vindt, waarom kalk je dan dit hele forum vol met dat eindeloze gemekker over buitenlanders? Misschien tijd om je te realiseren dat boos doen op internet inderdaad geen zoden aan de dijk zet. Ga lekker naar buiten gras aanraken, nu het nog kan!1
En dan heb je nog types zoals jij. Die het pas door hebben wanneer de politie aan je deur het slechte nieuws komt vertellen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 18:22 schreef 2dope het volgende:
[..]Als je het zo zonde van de tijd vindt, waarom kalk je dan dit hele forum vol met dat eindeloze gemekker over buitenlanders? Misschien tijd om je te realiseren dat boos doen op internet inderdaad geen zoden aan de dijk zet. Ga lekker naar buiten gras aanraken, nu het nog kan!1
o ja de nederlanders die gaan terug naar 3 miljoenquote:Op woensdag 8 juli 2026 19:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij niet, de NLers zijn gekrompen naar onder de 13 miljoen.
De rest is migrant, student, Europese arbeider
Allemaal keuzes, hadden we ook niet hoeven doen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 juli 2026 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ja de nederlanders die gaan terug naar 3 miljoen
het aantal Nederlanders met een Nederlandse Vader en Moeder , ja dat is een afkalvende selectiequote:
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het aantal Nederlanders met een Nederlandse Vader en Moeder , ja dat is een afkalvende selectie
over 50 jaar is 90% van Nederland een immigrant uit Afghanistan, Bangladesh en Afrika , aangevuld met een EU mix
De mens is van nature een rondtrekker over de gehele aardkloot en daar is niks mis meequote:Op woensdag 8 juli 2026 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Maar dat hoeft niet opzich
Ik ben dan in een dorp geboren in een gribusbuurt. Die herken ik qua bewoners ook niet meer terug. Dat zal ook voor een Rotterdammer of een Hagenees gelden. Zelfde voor grote delen van een dorp als Edequote:Op woensdag 8 juli 2026 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Als geboren en getogen Eindhovense ken ik mijn stad echt niet meer terug. De Brabantse gemoedelijkheid is weg, op straat hoor je alleen nog Engels spreken.
Dat komt er dan ook nog bij.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
En begrijpen de voorstanders dan niet dat al die mensen er bij ook zorg, scholen, kinderopvang, huizen, energie, parkeerplaatsen, en wat al niet meer nodig hebben? Hoe kortzichtig kun je zijn...
In Eindhoven is dat echt heel vervelend ja. Als je daar op een door-de-weekse dag 's avonds iets gaat eten is Engels echt de voertaal geworden. Je wordt ook standaard in het Engels aangesproken. Het lijkt wel of enkel de expats zich nog uit eten kunnen veroorloven daar. Heel irritant.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:21 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kan hier zo kwaad om worden.
Ik begrijp die mensen ook niet die allemaal roepen hoe fantastisch het is en dat er flink gebouwd moet worden voor de arbeidsmigranten. Hier in de regio (Eindhoven) ook door ASML. Als geboren en getogen Eindhovense ken ik mijn stad echt niet meer terug. De Brabantse gemoedelijkheid is weg, op straat hoor je alleen nog Engels spreken. En begrijpen de voorstanders dan niet dat al die mensen er bij ook zorg, scholen, kinderopvang, huizen, energie, parkeerplaatsen, en wat al niet meer nodig hebben? Hoe kortzichtig kun je zijn...
Krimp is echt nog de enige uitweg. En ik weet ..vergrijzing en zo. Maar uiteindelijk wordt het wel beter.
Er wordt ook vergeten dat welvaart niet hetzelfde is als welzijn.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De mens is van nature een rondtrekker over de gehele aardkloot en daar is niks mis mee
Bron?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hoor.
Minder dan 13 miljoen. Dat mensen dit nu nog niet weten.
Als de game Cyberpunk 2077 door Nederlanders zou zijn gemaakt, was Eindhoven misschien de setting.quote:Maar het typische, zachte Eindhovense is er wel uit ja.
ja hoor in mijn dorp is gewoon net als 100 jaar terugquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:36 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Als de game Cyberpunk 2077 door Nederlanders zou zijn gemaakt, was Eindhoven misschien de setting.
Is er eigenlijk nog wel een grote stad waar je als Nederlander kan rondwandelen zonder je compleet ontheemd te voelen in je eigen land?
Dit soort Nederlanders moeten lekker in Schubbekutteveen blijven, dat is beter voor iedereen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:36 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Als de game Cyberpunk 2077 door Nederlanders zou zijn gemaakt, was Eindhoven misschien de setting.
Is er eigenlijk nog wel een grote stad waar je als Nederlander kan rondwandelen zonder je compleet ontheemd te voelen in je eigen land?
daar woon ikquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit soort Nederlanders moeten lekker in Schubbekutteveen blijven, dat is beter voor iedereen.
Klinkt als lieflijk en ruimtelijk. Dat kan natuurlijk niet. Hoogste tijd om daar een azc neer te plempen.quote:
Tja waarheen, overal zijn er jeugdbendes en fatbikes. Tenzij je naar buitenland wil verhuizen...quote:Op woensdag 8 juli 2026 09:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Tjah. Liever enkele plaatsen in Nederland helemaal naar de tering dan heel Nederland.
Iedereen met gezond verstand vertrekt dan wel uit plaatsen zoals Lelystad.
dat komt omdat de overheid ; (Lees PRO) het vertikt om woningen te bouwenquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:45 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Klinkt als lieflijk en ruimtelijk. Dat kan natuurlijk niet. Hoogste tijd om daar een azc neer te plempen.
Niemand zal uiteindelijk rust hebben.
Dat valt nog best wel mee. Het voelt niet meer echt als Brabant of Nederland. Maar ook niet onveiligquote:Op woensdag 8 juli 2026 22:36 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer zo vaak. Als kind heb ik er wel goede herinneringen aan. Een hele gezeliige stripwinkel waarvan ik de naam ben vergeten en een aardige man in een rolstoel die je echt altijd tegenkwam in het centrum waar hij het evangelie verkondigdequote:Op woensdag 8 juli 2026 22:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat valt nog best wel mee. Het voelt niet meer echt als Brabant of Nederland. Maar ook niet onveilig
Niet in de mate waarin het nu gebeurd: vroeger was er eens in de zoveel tijd wat uitwisseling met buurtvolkeren, nu worden wereldwijd alle volkeren in recordtempo gemengd waardoor er uiteindelijk geen enkele diversiteit meer over is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De mens is van nature een rondtrekker over de gehele aardkloot en daar is niks mis mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |