Kun je nu ook al doen. Gewoon terugzoeken naar vorig jaar of de jaren daarvoor. Vermoeiende rubriek.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:22 schreef superniger het volgende:
Pau?
Morgen de rant van Rellende_Rotscholier lezen met een kopje thee.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan wa ik heb![]()
[ afbeelding ]
Lach mij hier uit, hebben we dat meteen maar gehad he
Ik neem aan dat dit AI is.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan wa ik heb![]()
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan wa ik heb![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Weet je wat pas niet kan?quote:
quote:Dag Dr_Flash,
De perfecte lead-out is achter de rug: Bpost heeft je bestelling zojuist feilloos op je adres afgeleverd. De eindsprint zit erop! 🏁
Mocht je de bel niet gehoord hebben omdat je net naar de koers zat te kijken, klik dan even op de knop hierboven om te zien waar je pakketje klaarligt.
We hopen dat je enorm gaat genieten van je nieuwe Vive le Vélo-collectie! We vonden het een eer om deze rit voor jou te rijden en hopen nog ontelbare keren samen met jou de armen in de lucht te mogen gooien aan de meet.
Geniet van je overwinning en tot de volgende start, Webshop Vive le vélo
Rugnummer 20 bestaat helemaal niet, je wordt beflikkerd!quote:Op woensdag 8 juli 2026 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij heeft ook een rugnummer, voor wie het wat interesseert.
[ afbeelding ]
kopper-dan-kopman van de op twee na beste ploegquote:Op woensdag 8 juli 2026 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Rugnummer 20 bestaat helemaal niet, je wordt beflikkerd!
quote:Op woensdag 8 juli 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiddan wa ik heb![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |