abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221266075
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221266093
Goeie titel weer :-)
pi_221266112
Jeetje! AM is van haar geloof gevallen. Ze hebben Chinees gehaald
pi_221266349
Sanneke heeft ook een conditie van 3 x niets. Als ze elke dag gat wandelen en zo dr ronde groter maakt, gaat dr conditie erop vooruit en waarschijnlijk wordt het dan ook rustiger/ helderder in dr hoofd.
pi_221266398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Ja ik weet niet wat ik zie🫣
pi_221266404
Sanne is moe. Waarvan?
pi_221266455
Jeetje zoveel eten vd chinees. En als ze zelf kookt zijn de porties heel klein. Zijn Juul en Rens er niet?
pi_221266713
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.

Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.

Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
pi_221266977
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne is moe. Waarvan?
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
pi_221267053
quote:
Was Maarten er niet om het eten af te maken?
pi_221267126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:24 schreef Maretakje het volgende:
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.

Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.

Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
Ja en dan ook nog het verpesten voor dat kind door fronsend je afkeur te laten blijken voor hetgeen ze uitgekozen heeft. 'Ze weet donders goed wat ik van dat soort speelgoed vind' Echt, wat loop je uit je nek te lullen, hoe moet Jet dat weten als er een wekelijkse wegwerp roulette plaatsvindt met (overpriced!) drukke mama meuk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221267138
Am spreekt Engels tegen Jim’s vriendin, ben benieuwd waar ze vandaag komt? Ik zag haar naam laatst staan en vroeg me af of ze Turks was oid
pi_221267147
quote:
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
pi_221267537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
pi_221267651
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:11 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne is moe. Waarvan?
Van niks doen word je echt heel moe, dat is echt bewezen
pi_221267760
Ik eet ook liever Chinees. Is weer hot hoor 😉
pi_221267813
Ik ook! Wel een goeie Chinees
pi_221267840
Dbm haar kinderen kijken televisie en eten een snoepje.
Huh maar dat lusten ze toch helemaal niet? :Y Al het snoep van de traktaties bleven over.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221267866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
Zwanger?
pi_221267919
Lekker juist Chinees! Wij halen zelden iets af, maar als we iets halen dan is het Chinees.
pi_221267946
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Nah smaken verschillen he

Ben trouwens dol op Aziatisch eten maar daar reken ik de afhaalchinees niet toe. Hunzelf trouwens ook niet 🤣
pi_221267975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zwanger?
Past wel in het beeld van steeds janken, niet te genieten zijn, en inderdaad moe.
Maar denk toch van niet.
pi_221267976
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:05 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zwanger?
Dat was mijn eerste gedachten ook..

DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
pi_221268270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]

Dan heeft ze een rustige avond. Kan ze er zelf ook op tijd ik want ze ik denk niet dat ze uitslapen tot 9 uur
pi_221268347
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
pi_221268349
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]

Onze kids zouden dan ook wel al kunnen slapen hoor. Zeker als ze de nacht ervoor hebben lopen spoken.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 20:46:20 #27
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221268400
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
pi_221268533
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.
pi_221268551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Maargoed, ze is er stil van :s)
pi_221268632
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Klopt! Ik vind veel van DBM maar ze doet het wel. Sanneke zou dat niet in haar hoofd halen.. hoe durft ze te zeggen dat ze moe is. Wat een doelloos bestaan heeft die meid.
pi_221268673
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.

Sanneke kan niks zonder Dion.
pi_221268715
Zeker waar! Erg knap van DBM.

En over bedtijden, mijn dochter ja autistisch ligt er elke dag standaard 20:00 in 😂 poets haar tanden, skincare om 19:30.. dan eet ze niet meer ook.
Om 18:30 doet ze elke dag ook nog 200 oefeningen.

Gaat ze later dan is ze echt chagrijnig, ze is 14.

Ze slaapt niet nu in de vakantie om 20:00 maar gaat wel rusten. Ze heeft het nodig en tuurlijk we zijn ook avonden weg etc maar dat moet ik wel van te voren aankondigen 😂 dus ja.. ik snap de kids van DBM wel op dat opzicht
pi_221268723
Zeker knap van DBM. ze doet het wel gewoon.
pi_221268767
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hend
pi_221268889
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️
Vind het niet zo boeiend wie wat geloofd 🤷 iedereen kan onzin verkopen en wie weet doe ik dat ook 👍✌️
pi_221268902
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hend
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...
pi_221268919
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.

Sanneke kan niks zonder Dion.
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌

Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
pi_221268957
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
pi_221268974
Ik snap het niet helemaal. Die vriendin van J. is blijkbaar van haar fiets gemieterd, loopt met twee verbanden om haar knieën en stapt vervolgens doodleuk op een herenfiets, terwijl J. op een damesfiets rondrijdt?

Een soort omgekeerd ANWB-stel: zij gewond op de stang, hij comfortabel op de instapfiets. Praktisch is anders, maar punten voor de chaotische uitvoering.
pi_221268984
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
Heb niet het idee dat galant zijn in de Geertsen opvoeding terugkomt 🙈
pi_221268992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌

Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
Nou 2 dagen?
En ik weet niet zo goed wat er knap aan is eigenlijk.
Maar eens kijken of ze het volhoud de komende dagen met de warmte zonder airco
pi_221269005
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.
En Jim zie je daar ook alleen maar liggend op de bank met zijn telefoon bezig.
pi_221269008
AM; alle kinderen zijn op kamp of met mij mee naar IJsland.
Je gaat met Jim naar IJsland, 1 kind gaat er mee AM.
pi_221269010
Die vissies van MG zijn waarschijnlijk niet te haggelen. Hij blijft leuren met die dingen. Had er dan ook geen 40 gevangen, sukkel. Maarja, gratis waarschijnlijk.
AM kàn het wel: vriendelijk zijn tegen haar kinderen. Moeten ze wel boven de 20 zijn. Daaronder kunnen ze een sneer of negeer krijgen.
pi_221269012
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
pi_221269018
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:

[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’? O+
pi_221269020
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.
En Jim zie je daar ook alleen maar liggend op de bank met zijn telefoon bezig.
😂😂
pi_221269027
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:41 schreef Earring het volgende:

[..]
Nou 2 dagen?
En ik weet niet zo goed wat er knap aan is eigenlijk.
Maar eens kijken of ze het volhoud de komende dagen met de warmte zonder airco
Dag 1 wilde ze al naar huis! Dus knap dat ze bleef toch?
pi_221269039
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
Op naar een nieuwe poly😉
pi_221269055
Ik vind het niet knap wat DBM doet, voor haar doen is het misschien knap en in vergelijking met Sanneke. Maarja als Sanneke je maatstaf is dan ben je al snel goed bezig🙈
Al snap ik wel dat het voor DBM een enorme stap is, dus ik vind het wel positief dat ze het doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')