Ja ik weet niet wat ik zie🫣quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Jeetje! AM is van haar geloof gevallen. Ze hebben Chinees gehaald
Was Maarten er niet om het eten af te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Ja en dan ook nog het verpesten voor dat kind door fronsend je afkeur te laten blijken voor hetgeen ze uitgekozen heeft. 'Ze weet donders goed wat ik van dat soort speelgoed vind' Echt, wat loop je uit je nek te lullen, hoe moet Jet dat weten als er een wekelijkse wegwerp roulette plaatsvindt met (overpriced!) drukke mama meuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:24 schreef Maretakje het volgende:
Ik heb eindelijk het andere topic gelezen. Je zal maar wat te doen hebben ipv lezen 🙈.
Ik snap wel waarom J zo’n dumpling wilde kopen. Zij heeft gewoon enorm veel stress door AM, die kan ze bij die dumpling kwijt.
Zo lang am iets gratis krijgt is het geweldig, tot ze er zelf voor moet betalen of in dit geval J er voor kiest om er zelf voor te betalen.
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:46 schreef Karenwalker het volgende:
Gore chinees? Hoezo datquote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:38 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja gatver ga je een keer bestellen haal je van dat gore Chinees. Ze is echt in de jaren 90 blijven hangen.
Doe gewoon lekker een pizzaatje voor iedereen ofzo
Zwanger?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Van het niksen en van zichzelf vermoed ik. Verder kan ze nergens moe van zijn.
Nah smaken verschillen hequote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
Past wel in het beeld van steeds janken, niet te genieten zijn, en inderdaad moe.quote:
Dan heeft ze een rustige avond. Kan ze er zelf ook op tijd ik want ze ik denk niet dat ze uitslapen tot 9 uurquote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachten ook..
DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
Onze kids zouden dan ook wel al kunnen slapen hoor. Zeker als ze de nacht ervoor hebben lopen spoken.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:11 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachten ook..
DBM .. bizar. 19:15 slapen de kinderen?? In de vakantie?
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
Loucadinges, wel of niet fluflu weet ik niet, kan ik hier ook van mezelf beweren maar buiten dat zijn alle fluflu jokkebrokken, net als acteurs in STER reclames. Ze worden allemaal betaald en moeten een script opdreunen en leuk doen. En zo verdienen ze hun geld.
Klopt! Ik vind veel van DBM maar ze doet het wel. Sanneke zou dat niet in haar hoofd halen.. hoe durft ze te zeggen dat ze moe is. Wat een doelloos bestaan heeft die meid.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 20:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Vind het wel heel goed van dbm dat ze dit alleen onderneemt. Niet zonder slag of stoot maar ze doet het wel!
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik Sanneke of Debbie niet doen.
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hendquote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Maargoed, ze is er stil van![]()
Je verwacht het niet... maar soms zijn mensen bezig... 🤷 verder weinig er over te zeggen 🤣✌️quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:02 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar je mond vol hebben over anderen en zelf precies hetzelfde doen is wel bijzonder.
Maargoed, ze is er stil van![]()
Wel weer altijd dezelfde porrers 🤣 benieuwd of jullie een groepsapp hebben... ik mis er nog maar 1... spuit11 incoming in 3-2-1...quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Morgen is ze terug en gaat ze gewoon verder over de andere fluflu’s . Nothing aan the hend
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Debbie wel hoor. Incl. zonnebloemketting voor de aandacht maar zonder kinderen.
Sanneke kan niks zonder Dion.
Heb niet het idee dat galant zijn in de Geertsen opvoeding terugkomt 🙈quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
Nou 2 dagen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Idd Debbie reist de wereld alleen door... wel zonder kinderen 👌
Maar eens knap dat dbm al 2 dagen weg is! Hoop voor de kinderen dat ze het vol houd
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:36 schreef Lostit het volgende:
Dus de niet-Nederlandse vriendin van Jim is gevallen met fietsen (wat logisch is, want ze is niet Nederlands), vervolgens fietst ze op een te grote herenfiets en pakt Jim een kleinere damesfiets. Heel logisch en galant.
Ik eet met je mee! Fok feestje ‘Sambal bij’?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 19:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Gore chinees? Hoezo dat
Ik heb liever chinees dan een pizza hoor
Lekker juist dat chinese eten!
😂😂quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze had dat fietsje van Lot wel kunnen proberen.
En Jim zie je daar ook alleen maar liggend op de bank met zijn telefoon bezig.
Dag 1 wilde ze al naar huis! Dus knap dat ze bleef toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Nou 2 dagen?
En ik weet niet zo goed wat er knap aan is eigenlijk.
Maar eens kijken of ze het volhoud de komende dagen met de warmte zonder airco
Op naar een nieuwe poly😉quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:44 schreef Jennyy01 het volgende:
Dus MCW heeft een girlcrush op Iris. Ik denk echt steeds dat het niet gekker kan. Het is allemaal zo overdreven en horen ze zelf niet hoe dom dit klinkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |