Toen mercedes in de loods op bezoek was, zei ze tegen salar dat ze niet wist of ze dit nog langer zou volhouden omdat ze hem zo miste, Daarop heeft Salar besloten om naar huis te gaan. raar volk is het tochquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar dit vooral zichzelf heeft wijsgemaakt
Vacantieliefdes , zoals in al die BBGenotesVoLiefdes 1 op de 10 redt het de rest is eeuwige liefde verklaren, effe neuken, en dáágquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:43 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Toen mercedes in de loods op bezoek was, zei ze tegen salar dat ze niet wist of ze dit nog langer zou volhouden omdat ze hem zo miste, Daarop heeft Salar besloten om naar huis te gaan. raar volk is het toch
Ja volgens mij is dat hoe Salar het verwoordde, ik meende toch echt dat Mercedes er moeite mee had dat haar leven buiten was en door ging, terwijl hij daar nog zat en dat dat de nodige twijfels met zich meebracht.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:43 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Toen mercedes in de loods op bezoek was, zei ze tegen salar dat ze niet wist of ze dit nog langer zou volhouden omdat ze hem zo miste, Daarop heeft Salar besloten om naar huis te gaan. raar volk is het toch
De vader van Mercedes maakt dus allemaal pauper nummers voor pauperartiesten zoals deze Yordi? En dan ook nog gewoon nummers van andere artiesten gebruiken, omdat je zelf niks kunt verzinnen om je domme tekst overheen te blerenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
Op insta zag ik een filmpje langskomen van een of andere zatte blonde kleuter (ene Yordi). Niet boeiend verder, ik wilde dan ook doorscrollen tot ik nog net zag dat hij door een bekend gezicht weggesleept werd. Het is de vader van een oud-bondgenoot die zelf ook met een rood petje op te zien is in het filmpje:
Yordi is een beetje boos in Iloret de Mar
Ik had nog nooit van heel die Yordi gehoord, kennelijk heeft ie ook in LLDL gezeten en wat kutliedjes op naam staan. Wat de link met 'z'n bodyguard' kan verklaren...
Geen spoilers, maar geinig om te delen, niet geinig genoeg om het normale topic mee te vervuilen
Precies, het dramaclipje is weer iets te suggestief, we hopen al jaren op die ZB die nooit meer kwam met oprotpremie..quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:59 schreef freaky40 het volgende:
FEBO fuck in optima forma. Denk een buiten opdracht met overnachting.
Dit, of gewoon weer een lullige "vul je koffer met 10,53 kilo aan zooi", zoals de vorige keer toen die koffers er stondenquote:Op woensdag 15 juli 2026 12:59 schreef freaky40 het volgende:
FEBO fuck in optima forma. Denk een buiten opdracht met overnachting.
Dan zou Stay or Go pure fakenews zijnquote:Op woensdag 15 juli 2026 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit, of gewoon weer een lullige "vul je koffer met 10,53 kilo aan zooi", zoals de vorige keer toen die koffers er stonden
Anouk of Diederik voor de 5e keer naar buiten?quote:Op woensdag 15 juli 2026 12:50 schreef 5thencounter het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan dus .. tijd om de overtollige 4 langzaam af te bouwen?
Niet naar Walibi iig Twinnetjes![]()
[ afbeelding ]
Jahh heerlijk een weekendje in een Kingzize bed.. met de minicams in de hoeken , voor de "thuisblijvers"quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:35 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Anouk of Diederik voor de 5e keer naar buiten?
Ik zou wel weer graag zien dat ze stiekem op het grote scherm laten zien wat anderen elders aan het roddelen zijn. Zo lang het geen dingen zijn als "ik vind Roma onaantrekkelijk". Want dat was gemeen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh heerlijk een weekendje in een Kingzize bed.. met de minicams in de hoeken , voor de "thuisblijvers"
Dat hebben ze wel gedaan ooit, en was een succes, OffLoods roddelen en Luxe Dineren terwijl de rest zich zat te verbijten voor het schermquote:Op woensdag 15 juli 2026 15:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zou wel weer graag zien dat ze stiekem op het grote scherm laten zien wat anderen elders aan het roddelen zijn. Zo lang het geen dingen zijn als "ik vind Roma onaantrekkelijk". Want dat was gemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
B&B Pluk de Dag by Bloem in Schinveld, Limburg plaatste dit op insta:
[ afbeelding ]
Tja, als je dat dan onder deze foto's zet, is het programma raden inderdaad niet zo moeilijkDBG wordt helemaal niet door 1.2 Miljoen kijkers bekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Zijn Limburgers he, die kun je alles wijsmaken. Nie te geleuven!quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DBG wordt helemaal niet door 1.2 Miljoen kijkers bekeken..
quote:Op woensdag 15 juli 2026 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
B&B Pluk de Dag by Bloem in Schinveld, Limburg plaatste dit op insta:
[ afbeelding ]
Tja, als je dat dan onder deze foto's zet, is het programma raden inderdaad niet zo moeilijkNieuwste avontuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel avonturen hebben ze al gehad?
Misschien tijdelijke woningruil?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |