abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221262751
Puppies, weer beter en een nieuwe hittegolf in aantocht.
pi_221262945
Waar blijven de foto’s Exode? Of komen die pas als de definitieve keuze is gemaakt? Het klinkt in je post wel een beetje alsof jullie eigenlijk al een keuze gemaakt hebben.
pi_221263027
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 11:29 schreef FlyingFish het volgende:
Waar blijven de foto’s Exode? Of komen die pas als de definitieve keuze is gemaakt? Het klinkt in je post wel een beetje alsof jullie eigenlijk al een keuze gemaakt hebben.
Ik zal iets posten na de definiteve keuze. Wij hebben op beide pups eerste keuze, er komen nog gezinnen langs maar wij staan hoger op de lijst begreep ik. Dus het is volledig aan ons nu.

Onze kinderen hebben hun hart wel verloren aan de reu. Maar met name ik moet wel echt even nadenken omdat we maanden geleden met de eerste fokker met wie we contact hadden de bewuste keuze voor een teefje maakten. Ik heb haar recent nog gesproken en die keuze nog eens voorgelegd. Zij gaf wel aan dat ze een teefje net wat beter vindt passen vanwege de kracht en het verschil in gewicht met een reu. Maar dat we echt naar het karakter moeten kijken.
pi_221263447
Pups. O+

Bedankt voor de bank-tips.
Man wil de bank nu al te koop zetten en wil prima een paar weken op een luchtbed zitten. :')
Je kan natuurlijk ook een datum afspreken voor later maar kan je daar dan op vertrouwen?
Het is ook mogelijk de bank door de meubelzaak van de nieuwe bank deze voor ¤100 op te laten halen.
Geen gedoe, alleen die ¤100.

Ik denk wel dat deze goed verkoopbaar is. Stof is alleen lelijk geworden op bepaalde plekken en 1 hoek is ingedeukt.
Verder weinig op aan te merken. Maar ja, ik ben wellicht niet zo objectief.

Oh, we hebben ook een bijpassende hooker met dienblad!

Dit is geen verkooppraatje. :+
  dinsdag 7 juli 2026 @ 12:52:29 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221263512
:D Nee maar met die lelijke stof en ingedeukte lening mag je blij zijn als je er gratis vanaf komt hoor!
Echt !
@exode echt kies gewoon die reu,
Reuen zijn veel liever O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221263587
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:52 schreef oh-oh het volgende:
:D Nee maar met die lelijke stof en ingedeukte lening mag je blij zijn als je er gratis vanaf komt hoor!
Echt !
@:exode echt kies gewoon die reu,
Reuen zijn veel liever O+
Jaaa…ik ben vaak positief ingesteld weet je.
Zo van: het valt mee, er is vast iemand die er voor wil betalen. :+
Maar ja. Wij doen hm niet voor niets weg. Echt mooi is deze niet helemaal meer… :')
pi_221263627
Waarom zou je hem niet voor niets weg doen? Dat bespaart je 100euro.
pi_221263684
Zelfs de kringloop hier wilde onze bank niet. Ze komen er in om vertelden ze. En onze bank was in goede staat, stof als nieuw en geen kuilen of zo.

Dus ik was gewoon blij dat ik er vanaf was.

Mijn moeder wil als haar huis verkocht is een nieuwe bank kopen, de huidige gaat ook op gratis afhalen. In haar gemeente moet je betalen om te laten afvoeren.
pi_221263690
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:09 schreef Elleska het volgende:
Waarom zou je hem niet voor niets weg doen? Dat bespaart je 100euro.
Ohja ofc. Maar als niemand hm zou willen. :)
pi_221263708
Hebben jullie DE tip tegen mieren?

Achter slopen ze ons terras en aan de voorkant zitten ze bijna over de hele breedte aan de voorgevel.

Die roze hagelslag doet niks. Ze verhuizen gewoon wat verderop. Ze gaan zo het hele erf over :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_221263723
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 10:13 schreef hilliebillie het volgende:
Ik zag hier afgelopen week op een facebookgroep een bank gratis afhalen met de scheuren in de zitting. Tja het valt te proberen inderdaad, maar dat je het durft aan te bieden.

Nu wordt er hier in de buurt door jeugd wel veel ‘gekampeerd’ op het terrein van een boer. En daar staan ook altijd wel bankstellen buiten. Dus wellicht dat het daarvoor dan wel een goede timing heeft.

Wij hadden destijds een twee persoons IKEA bank en die was binnen een week gratis opgehaald. Maar je moet er maar net geluk mee hebben.

@:nijna hopelijk knap je snel op
@:mushanga71 (ik moet altijd even zoeken welke cijfertjes er achter je naam horen haha, slecht geheugen) hopelijk knapt zoon snel op dat alle plannen door kunnen gaan! En dochter en gezin hopelijk ook!
@:oh-oh wat fijn van de nieuwe spulletjes. En nog thuisgebracht ook nog!
Slecht geheugen, check! Ik heb de afgelopen 2 maanden 4 afspraken gemist. Das de leeftijd ;)
Dochter en gezinnetje zijn weer oke, kleinzoon stuitert nu door het huis, roepend dat ie weer helemaal beter is. Was dus een kort maar krachtig virus.

@Nijna, beter nu de verwarmingsmonteur dan midden in de winter ;) Ik moet offertes gaan aanvragen want de radiator in de woonkamer lekt. Denk dat ik anders in de winter in een wel heel koud huis zit. Niet handig.
Zoon is op en af. Ene moment prima, volgende miept ie. Maar, hij wil wel naar de Amsterdam dungeon. We hebben nog een paar uur, had het tijdslot lekker laat op de dag gedaan, 17.45u zodat we daarna nog ergens wat kunnen eten. Ervoor zouden we de stad in gaan, maar dat heb ik geschrapt.
Doe rustig aan jij :*

De tt @exode :D Maar, ik zou ook voor het reutje gaan. Als het goed voelt voor jullie allemaal, waarom dan toch voor het teefje kiezen? Hij/zij moet goed worden opgevoed en dan lijkt het me geen probleem toch?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_221263749
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:22 schreef Vlinder het volgende:

Achter slopen ze ons terras en aan de voorkant zitten ze bijna over de hele breedte aan de voorgevel.

Die roze hagelslag doet niks. Ze verhuizen gewoon wat verderop. Ze gaan zo het hele erf over :')
Sinds ik green boots van action heb gebruikt tegen groene aanslag op de terrastegels, heb ik amper nog mieren gezien. Oke, het viooltje wat tussen de tegels groeide is ook hartstikke dood, maar geen mieren meer.
If they say
  dinsdag 7 juli 2026 @ 13:30:39 #13
176471 oh-oh
pi_221263770
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Jaaa…ik ben vaak positief ingesteld weet je.
Zo van: het valt mee, er is vast iemand die er voor wil betalen. :+
Maar ja. Wij doen hm niet voor niets weg. Echt mooi is deze niet helemaal meer… :')
Jullie doen hem idd niet weg omdat ie nog zo mooi is, maar als iemand hem voor niks wil hebben scheelt het je 100 tetters!
In Maastricht is een bank naar het milieuperron brengen 85 euro per zitdeel.
Dus 100 en geen vervoer regelen is heel erg cheap.
En gratis ophalen zou ik al in mijn handen voor klappen!

Over Maastricht gesproken , gaan jullie nog Mush??
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 juli 2026 @ 13:31:02 #14
176471 oh-oh
pi_221263772
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:22 schreef Vlinder het volgende:

Kippen!
( Groucho Marx )
pi_221263800
Waarschijnlijk wel, want Maastricht O+ Heb alleen nog niet geboekt, iets met omstandigheden.
If they say
pi_221264342
Ohja. Die fucking mieren. 2 mierendoosjes maar die krijgen vooral de middelvinger. :')
En vanwege de katten strooi ik liever geen poeder.
pi_221264369
Nog een ohja: mijn zoon is over naar VWO 2. *O*
Met z’n hakken over de sloot maar goed: volgend schooljaar belooft hij verbetering.
We shall see! #sceptisch.
De mentor feliciteerde hem gisteren toen ze sportdag hadden.
  dinsdag 7 juli 2026 @ 15:30:35 #18
176471 oh-oh
pi_221264385
:D Volgens mij had je dat al gezegd toch?
#geheugenverlies!
Maar echt fijn!
( Groucho Marx )
pi_221264565
Beter een keer te veel dan te weinig hoor ;)
Yay Venco *O*

Net toch Amsterdam dungeon geannuleerd. Zoon is nog iets misselijk en dat lijkt me toch echt niet handig als we daar zijn. Moeten ook nog terug met de metro :')
If they say
pi_221264628
837ee8f01940e8030bb8dafdcdb6e2b02b3bc917.jpg?1783433360
Jump
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221264642
Oeh, verse garnaaltjes, @Pinnenmutske?
If they say
pi_221264681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 15:30 schreef oh-oh het volgende:
:D Volgens mij had je dat al gezegd toch?
#geheugenverlies!
Maar echt fijn!
Ja, tegen jou. :+
pi_221264697
Oh wow, dit jaar geen boeken bestellen via Iddink maar via van Dijk. Controleren, school betaald alles, kan zelfs een pakketkluis invullen zodat, mocht het tijdens de misschien naar Maastrichtvakantie geleverd worden, me dat geen stress opleverd. Was alles maar zoo simpel :+
If they say
  dinsdag 7 juli 2026 @ 16:30:56 #24
176471 oh-oh
pi_221264747
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja, tegen jou. :+
:') Ingewikkeld.
Maar goed.
Die met die chihuahuas is weer in de lucht ineens.
Heel benieuwd hoor, laat ze maar even zien :D
( Groucho Marx )
pi_221264780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh wow, dit jaar geen boeken bestellen via Iddink maar via van Dijk. Controleren, school betaald alles, kan zelfs een pakketkluis invullen zodat, mocht het tijdens de misschien naar Maastrichtvakantie geleverd worden, me dat geen stress opleverd. Was alles maar zoo simpel :+
Hier ook de wissel van Iddink naar van Dijk. Enige probleem bij Iddink was het zorgen dat de boeken er voor begin schooljaar waren. En een hack natuurlijk.
Van Dijk bij oudste ging 6 jaar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')