abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221264808
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Hier ook de wissel van Iddink naar van Dijk. Enige probleem bij Iddink was het zorgen dat de boeken er voor begin schooljaar waren. En een hack natuurlijk.
Van Dijk bij oudste ging 6 jaar goed.
Iddink uitgespeeld? :D
We gaan het zien, het bestellen ging iig heel vlot. Vorig jaar, of het jaar ervoor, dat weet ik niet meer, was er bij Iddink optijd besteld zoals altijd, maar werden de boeken veel te laat geleverd. Zat zoon zonder boeken in de klas :')
Hacks maak ik me niet eens meer druk om. Bevolkingsonderzoek toen ook. Ik ga er maar vanuit dat alles van me op straat ligt.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 7 juli 2026 @ 16:45:37 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_221264856
Hier ook geen Iddink meer, maar weet nog niet wat dan wel.

Zoon is sowieso een bespreekgeval. Kregen we via de mail te horen.
Wat hem betreft blijft hij zitten. Maar goed, volgens mij blijven er meerdere van zijn vrienden ook zitten, dus daarom vindt hij prima.
Wij zijn er nog niet helemaal over uit, wat we ervan vinden.
pi_221264873
Dat was mijn zoon ook, @amaranta Weer een ervaring rijker, zullen we maar denken ;)
Spannend dus nog, wat er gaat gebeuren bij jullie. Nog een gesprek op school? Hier kon het telefonisch, gelukkig.
If they say
pi_221265149
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, verse garnaaltjes, @:Pinnenmutske?
Verser kan niet, ik ben zondag naar de garnaalvissers te paard gaan kijken in Oostduinkerke-Bad

Na de vangst werden ze gesorteerd, gekookt en uitgedeeld
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_221265549
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 17:25 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Verser kan niet, ik ben zondag naar de garnaalvissers te paard gaan kijken in Oostduinkerke-Bad

Na de vangst werden ze gesorteerd, gekookt en uitgedeeld
Oeh, leuk! En lekkerrr :)
If they say
pi_221265641
Wij wachten nog vol spanning af. Er moet nog een cijfer binnenkomen, met geluk is hij dan een bespreekgeval en met nog meer geluk wordt het 3vwo. Ik kan het echt niet inschatten, maar ik probeer maar in alle scenario's te berusten. Ik weet trouwens niet eens wanneer we bericht krijgen, ik denk ergens donderdag of vrijdag.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2026 @ 19:57:23 #32
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221267647
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 16:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh wow, dit jaar geen boeken bestellen via Iddink maar via van Dijk. Controleren, school betaald alles, kan zelfs een pakketkluis invullen zodat, mocht het tijdens de misschien naar Maastrichtvakantie geleverd worden, me dat geen stress opleverd. Was alles maar zoo simpel :+
Van Dijk O+

Daar bestelde ik vroegah mijn boeken
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221268879
Ik boekte het hotel in Maastricht *O*
If they say
  dinsdag 7 juli 2026 @ 21:31:10 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221268915
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 18:17 schreef Clubsoda het volgende:
Wij wachten nog vol spanning af. Er moet nog een cijfer binnenkomen, met geluk is hij dan een bespreekgeval en met nog meer geluk wordt het 3vwo. Ik kan het echt niet inschatten, maar ik probeer maar in alle scenario's te berusten. Ik weet trouwens niet eens wanneer we bericht krijgen, ik denk ergens donderdag of vrijdag.
Spannend. Hopelijk valt het mee en toch direct over.

Bij oudste in de klas wel een aantal dat volgend jaar naar de havo gaat of regulier vwo gaat doen. Zitten blijven doen ze in de 2e bij hoge uitzondering.
pi_221269191
Exode, het klinkt alsof jullie je hart stiekem al hebt verloren aan de reu...is gewicht een zwaarwegend iets voor jullie?

Ik heb een reu, en die zou middelmaat rond de 20 kilo worden, maar die is in de ketel met toverdrank gevallen denk want hij is een slag groter en 35 kilo... de liefste sul die je ooit gaat vinden, ik wilde absoluut geen teef, die zijn vaak toch vinniger en dan dat gezeik met loopsheid...

Ik zou tzt er best een hondje bijwillen nog maar voor nu mijn handen vol aan die van 16 maanden.

Hier vandaag het voorlopig advies gehad en de rapporten, advies is vmbo kader, helemaal prima. En beide grote sprongen gemaakt afgelopen maanden ondanks alle gebeurtenissen.
S gaat naar groep 8 en J naar groep 7 en vanwege de combiklas komen ze bij elkaar... Ben heel benieuwd :+

Morgen krijgt S slotjes, ze is zo nerveus... ik kan de woorden, elastiekjes, slotjes en wax niet meer horen... :+ :')
S. 2014
J. 2016
pi_221270017
Koop oordoppen, GM want het wordt nog erger ;) En ook meteen paracetamol omdat het in het begin best zeer zal doen :{
If they say
  Redactie Frontpage dinsdag 7 juli 2026 @ 23:06:34 #37
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_221270125
En arnicadruppels!
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
pi_221270481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Koop oordoppen, GM want het wordt nog
erger ;) En ook meteen paracetamol omdat het in het begin best zeer zal doen :{
Extra paracetamol vanmiddag gelijk meegenomen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef Troel het volgende:
En arnicadruppels!
Thanks, zal ik donderdag gelijk naar kijken.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 7 juli 2026 @ 23:32:49 #39
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221270510
Tegengeluid, het viel de mijne enorm mee. Nooit iets in hoeven nemen.
Hij mag er over een maand uit _O_
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221271162
Hier een met een slotjesbeugel die er wel altijd wat last van had en wat moeilijker kon eten. Maar nooit écht pijn (en dat is wel echt een miep qua pijn). En de oudste heb ik er nog nooit over gehoord (maar die hoor ik sowieso niet snel qua pijn).

Hier ook geen iddink meer, maar alles via het boekenpakket van school zelf (eerst was het deels iddink deels eigen pakket).

Voordeel, ze krijgen alles op de eerste dag mee op school (nadeel, ze krijgen alles mee op de eerste dag van school, dus zware tas. Gelukkig wonen we dichtbij).

Maar dit zijn wel veel exit-iddink geluiden zo..
pi_221272030
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef Kyara het volgende:

[..]
Spannend. Hopelijk valt het mee en toch direct over.

Bij oudste in de klas wel een aantal dat volgend jaar naar de havo gaat of regulier vwo gaat doen. Zitten blijven doen ze in de 2e bij hoge uitzondering.
Zitten blijven wordt het sowieso niet inderdaad. Of overstappen naar atheneum of naar havo, doel is wel om tto te blijven doen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221272070
L heeft vooral steeds gezeik met dat draadje van dr beugel. Dat raakt dan los waardoor het in haar wang steekt. Een keer heeft ze het 's nachts zelf met een tang afgeknipt omdat het letterlijk een mm in dr vlees geprikt zat.

Ze is, na een her voor natuurkunde, alsnog geslaagd voor dr havo. Ze is nog maar 16 en heeft nog geen benul van wat ze wil gaan studeren, dus neemt ze eerst een tussenjaar.

Het voorlopig advies van die kleine is ook havo.
pi_221272835
Gefeliciteerd @-Spring! Fijn dat ze het heeft gehaald.

geeft Iddink wel de kans om alles fatsoenlijk op tijd te leveren als er veel scholen weggaan bij ze. :P

Oudste had 2,5 jaar beugel. Die leefde de eerste dag op het drinkontbijt van de lidl en brinta. Pcm heeft hij weinig gehad, daar wordt hij suf van en kan dan nog steeds niet veel nuttigs doen.
Jongste heeft in oktober de intake. 3 jaar geleden al eens geweest, maar toen echt niet klaar met wisselen. Dit voorjaar ging de laatste kies, dus het najaar is alles mooi omhoog gegroeid, de stand veranderd ook een beetje de goede kant op. De rest moet de beugel doen.
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:03:13 #44
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221272850
Ik zag vanochgtend twee reeën met twee jongen over de heuvel aan de overkant lopen.
Het is pas de tweede keer dat ik ze daar zie, en dat snap ik wel want 50 meter verder is geen bebouwing meer dus waarom zouden ze hier lopen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221272913
Hier als het goed is van 1 mavo/havo naar 2 mavo. Was wel de verwachting (en ook planning) de laatste maanden.

Al had dicht voor de proefwerkweek ineens in haar bol gekregen dat je ook met 8 verliespunten van 1 mavo/havo naar 2 mavo zou gaan en dat ze dus niets te verliezen had. Want een klasgenoot ging daarmee ook gewoon door.

Dus we hebben haar even uit die droom gehaald door aan te geven dat de besprekingen daarvan sowieso pas na de proefwerkweek zijn en dat in het schema in de schoolgids toch écht staat met ‘maar’ 2 verliespunten.

Dat heeft haar toch nog een klein beetje wakker geschud voor de proefwerkweek. Al heeft ze qua leerwerk echt de focus van haar vader. Die kan ook niet lang in de boeken zitten.
Ze heeft helaas echt nog wat onvoldoendes gehaald die niet nodig waren en (en ze gooit dit op black-out en faalangst. Maar als je niet leert valt er ook weinig te ‘black-outen’). Maar ik krijg haar gewoon niet gestimuleerd.

Maar uiteindelijk 2 verliespunten dus zou ze als het goed is gewoon over gaan. Zo niet of als ze twijfelen krijgen we vanmiddag een telefoontje.

Hier voor de tweede keer in hele korte tijd weer een stroomstoring. Wordt er wel een beetje simpel van. Deze keer door graafwerkzaamheden.

In de anderhalf jaar dat we hier wonen al vier keer storing gehad of zo. In ons vorige huis in 17 jaar 1x

Ik denk dat het tijd wordt dat man de unit op de accu aansluit dat het stand-alone kan draaien (ligt klaar in de schuur al een hele tijd ;) )
  woensdag 8 juli 2026 @ 10:31:43 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_221273087
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2026 07:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zitten blijven wordt het sowieso niet inderdaad. Of overstappen naar atheneum of naar havo, doel is wel om tto te blijven doen.
Degenen die overstappen van tto naar regulier zijn vooral de leerlingen die slecht scoren op Nederlands. In veel gevallen wordt thuis ook geen Nederlands gesproken. En uiteindelijk moet je natuurlijk wel in het Nederlands eindexamen doen.
pi_221273792
De formatie op de school van verloofde is nog steeds niet rond, sterker nog ze kreeg gisteren de vraag of ze toch niet wil wisselen qua werkdagen omdat ze de puzzel niet rondkrijgen.
Het antwoord was nee.
Zou me niets verbazen als het niet voor zomervakantie rond is.

B is vandaag 'zwemmen' met zijn klas bij de Plassen, ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het grijs, fris en soms wat regen.

En verder zijn de laatste loodjes voor de vakantie zwaar, er komen ook nog zulke drukke dagen aan. }:|
  woensdag 8 juli 2026 @ 12:07:22 #48
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221274109
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2026 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag vanochgtend twee reeën met twee jongen over de heuvel aan de overkant lopen.
Het is pas de tweede keer dat ik ze daar zie, en dat snap ik wel want 50 meter verder is geen bebouwing meer dus waarom zouden ze hier lopen?
misschien juist omdat dit zo dicht bij het onbebouwde gedeelte is? Ik vind 't niet zo gek.
in de haak.
  woensdag 8 juli 2026 @ 12:08:01 #49
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221274115
Gefeliciteerd, Spring! Heeft ze al een idee wat ze in dat tussenjaar gaat doen?
in de haak.
  woensdag 8 juli 2026 @ 12:10:18 #50
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_221274130
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 13:22 schreef Vlinder het volgende:
Hebben jullie DE tip tegen mieren?

Achter slopen ze ons terras en aan de voorkant zitten ze bijna over de hele breedte aan de voorgevel.

Die roze hagelslag doet niks. Ze verhuizen gewoon wat verderop. Ze gaan zo het hele erf over :')
Aaltjes schijnen te helpen?
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')