Iddink uitgespeeld?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier ook de wissel van Iddink naar van Dijk. Enige probleem bij Iddink was het zorgen dat de boeken er voor begin schooljaar waren. En een hack natuurlijk.
Van Dijk bij oudste ging 6 jaar goed.
Verser kan niet, ik ben zondag naar de garnaalvissers te paard gaan kijken in Oostduinkerke-Badquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:12 schreef Mushanga71 het volgende:
Oeh, verse garnaaltjes, @:Pinnenmutske?
Oeh, leuk! En lekkerrrquote:Op dinsdag 7 juli 2026 17:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Verser kan niet, ik ben zondag naar de garnaalvissers te paard gaan kijken in Oostduinkerke-Bad
Na de vangst werden ze gesorteerd, gekookt en uitgedeeld
Van Dijkquote:Op dinsdag 7 juli 2026 16:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh wow, dit jaar geen boeken bestellen via Iddink maar via van Dijk. Controleren, school betaald alles, kan zelfs een pakketkluis invullen zodat, mocht het tijdens de misschien naar Maastrichtvakantie geleverd worden, me dat geen stress opleverd. Was alles maar zoo simpel
Spannend. Hopelijk valt het mee en toch direct over.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 18:17 schreef Clubsoda het volgende:
Wij wachten nog vol spanning af. Er moet nog een cijfer binnenkomen, met geluk is hij dan een bespreekgeval en met nog meer geluk wordt het 3vwo. Ik kan het echt niet inschatten, maar ik probeer maar in alle scenario's te berusten. Ik weet trouwens niet eens wanneer we bericht krijgen, ik denk ergens donderdag of vrijdag.
Extra paracetamol vanmiddag gelijk meegenomen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 22:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Koop oordoppen, GM want het wordt nog
ergerEn ook meteen paracetamol omdat het in het begin best zeer zal doen
Thanks, zal ik donderdag gelijk naar kijken.quote:
Zitten blijven wordt het sowieso niet inderdaad. Of overstappen naar atheneum of naar havo, doel is wel om tto te blijven doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 21:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk valt het mee en toch direct over.
Bij oudste in de klas wel een aantal dat volgend jaar naar de havo gaat of regulier vwo gaat doen. Zitten blijven doen ze in de 2e bij hoge uitzondering.
Degenen die overstappen van tto naar regulier zijn vooral de leerlingen die slecht scoren op Nederlands. In veel gevallen wordt thuis ook geen Nederlands gesproken. En uiteindelijk moet je natuurlijk wel in het Nederlands eindexamen doen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 07:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zitten blijven wordt het sowieso niet inderdaad. Of overstappen naar atheneum of naar havo, doel is wel om tto te blijven doen.
misschien juist omdat dit zo dicht bij het onbebouwde gedeelte is? Ik vind 't niet zo gek.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag vanochgtend twee reeën met twee jongen over de heuvel aan de overkant lopen.
Het is pas de tweede keer dat ik ze daar zie, en dat snap ik wel want 50 meter verder is geen bebouwing meer dus waarom zouden ze hier lopen?
Aaltjes schijnen te helpen?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:22 schreef Vlinder het volgende:
Hebben jullie DE tip tegen mieren?
Achter slopen ze ons terras en aan de voorkant zitten ze bijna over de hele breedte aan de voorgevel.
Die roze hagelslag doet niks. Ze verhuizen gewoon wat verderop. Ze gaan zo het hele erf over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |