Tesla model S comfortquote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:12 schreef Mikeytt het volgende:
Weinig op aan te merken. Het blijft een budgetauto, dus verwacht geen Tesla Model S comfort.
Mijn enige kritiekpunt is dat ie vergeleken met andere elektrische auto's het meeste geluid maakt. Doe tijdens de proefrit het raam even open.
Wij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Even opgezocht want ken het niet, maar wat een walgelijke verschijning. Welke idioot koopt dit.
Je drukmaken om het uiterlijk van een autoquote:Op dinsdag 7 juli 2026 23:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Even opgezocht want ken het niet, maar wat een walgelijke verschijning. Welke idioot koopt dit.
Je tampon zit scheef.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:24 schreef incel het volgende:
[..]
Je drukmaken om het uiterlijk van een autoBen je net 18 of zo?
Echte mannen kijken naar prijs/kwaliteit en gebruiksgemak
Nee ik vind het gewoon tamelijk infantiel om een auto af te kraken wat betreft het uiterlijk. Tegenwoordig boeit dat echt niet meer het gaat er gewoon om wat het kost hoe goed hij is en of het een beetje betaalbaar is qua gebruik en onderhoud.quote:
Vind jij. Ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef incel het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon tamelijk infantiel om een auto af te kraken wat betreft het uiterlijk. Tegenwoordig boeit dat echt niet meer het gaat er gewoon om wat het kost hoe goed hij is en of het een beetje betaalbaar is qua gebruik en onderhoud.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef Netsplitter het volgende:
Zou niet mijn eerste keuze zijn, maar er zijn erger uitziende electro auto's te koop.
Ziet er beter uit dan bijvoorbeeld de cybertruck van tesla vind ik.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:30 schreef incel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie leterlijk geen verschil met bijvoorbeeld dit of een polo of een golf of iets.
Ik vind hem best smaakvol eigenlijk.
Cybertruck is een meme. Heb je volgens mij niet eens in Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan bijvoorbeeld de cybertruck van tesla vind ik.
Nogmaals, jouw mening, geen feit.quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:33 schreef incel het volgende:
[..]
Cybertruck is een meme. Heb je volgens mij niet eens in Nederland.
Maar tegenwoordig boeit echt niemand meer hoe auto's eruit zien. Zelfs vrouwen niet dus daar hoef je ook geen mooie auto meer voor te kopen.
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:24 schreef incel het volgende:
[..]
Dat snap ik niet ...quote:Op woensdag 8 juli 2026 16:37 schreef Chillegast het volgende:
Als ik 'm moet beoordelen op prijs/kwaliteit en gebruiksgemak dan vind ik 'm er niet uit zien.
Was een reactie op:quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 10:24 schreef incel het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt ja>quote:Op woensdag 8 juli 2026 21:42 schreef Mano_ het volgende:
Als een fabrikant echt zulke baggerbanden monteert zou ik de hele auto niet vertrouwen.
Ik zie dat anders... LingLong is een china een A merk, dus voor chinees merk is het helemaal niet gek om LingLing te monteren, eigenlijk moet je het zien als een goed iets, ze hebben niet voor een (in china gezien) budget merk gekozen.quote:
Dat snap ik, maar inhoudelijk snap ik je opmerking niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |