aaaahquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar dat heb ik al eerder gekocht
bij de snackbar?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Big spender.
Ik 12 euro uitgegeven.
Mijn verbruikte benzine niet meegerekend.
heb je een budget per maand?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Moet straks boodschappen doen voor de komende dagen dus dan overtref ik je uitgave wel.
Wil je duitser worden?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:53 schreef bitterbal het volgende:
is maar goed dat ik nu kijk hoe ik een afspraak maak bij de duitse ambassade. Kan pas de 20ste terecht
Dus wat denk je dat je per maand uitgeeft>quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik haal volgens mij nog niet eens een koopzegelkaart per maand, en dan heb ik de verdubbelaar aanstaan en koop redelijk wat met 35% waar de koopzegels over het oorspronkelijke bedrag worden gerekend
Als het geld op is heb ik een creditcardquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:50 schreef bitterbal het volgende:
das wel fijn als je daar niet echt op hoeft te letten
Voor eten drinken denk zon 200 per maand ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus wat denk je dat je per maand uitgeeft>
Hoe gaat het met de laptop?
En als de creditcard op is heb je nog een bivakmutsquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als het geld op is heb ik een creditcard
dan zou ik eerder even wat van de spaar rekening af halen als het nodig zou zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2026 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als het geld op is heb ik een creditcard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |