Lol wat Cherry zegt ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee op samui is er een. dus soms gaan mensen van hier een dagje naar de bios daar
In thailand zijn de bioscopen super luxe. ze zijn meestal op de bovenste verdieping van een shopping mall en hebben speciale bedden bv waar je op kan kijken of je kan eten laten bezorgen bij je stoel. Maar ik ben nog nooit naar hier naar de bios geweest
waarom is je vlucht veranderd? ben je al op het vliegveld?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:24 schreef Karzai het volgende:
Zo dat was een goede detox smoothie, wil eigenlijk wel weg nu.
Vlucht is veranderd vlieg nu pas vanavond terug
Geen idee kreeg bericht van klmquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom is je vlucht veranderd? ben je al op het vliegveld?
weet je wel hoe laat etc..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:24 schreef Karzai het volgende:
Zo dat was een goede detox smoothie, wil eigenlijk wel weg nu.
Vlucht is veranderd vlieg nu pas vanavond terug
bij meer dan 3 uur krijg je misschien een vergoedingquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is blijkbaar heel normaal in de luchtvaart
Uw vlucht vertrekt dan en dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:08 schreef Karzai het volgende:
Ze spammen ook je hele mailbox vol waardoor je enigszins in de war raakt
ja daar hoef ik geen mailtjes van te hebben. Ik zat er zelf in, of nietquote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uw vlucht is vertrokken
Uw vlucht is geland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |