Gaat de goede kant op zie ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:27 schreef DJMO het volgende:
Ik ook niet.
En ik mag leien dat die achterlijke Amerikanen naar huis worden gestuurd door België
Ja, ij om. Normaal geef ik weinig om voetbal, maar na die actie van Trump in een poging de fifa te beïnvloeden mogen ze er wat mij betreft onmiddellijk uitgestuurd worden.quote:
Dit ook gezien ?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ij om. Normaal geef ik weinig om voetbal, maar na die actie van Trump in een poging de fifa te beïnvloeden mogen ze er wat mij betreft onmiddellijk uitgestuurd worden.
Dat ze nog niet gediskwalificeerd zijn vanwege manipulatie is me een raadsel.
Nee, ik hou me er niet zo mee bezig verder. Maar dit geval werd vanmorgen uitgebreid besproken in de ochtendshow op npo radio 2.quote:
Ik verder ook niet maar dit heeft wel mijn interesse.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik hou me er niet zo mee bezig verder. Maar dit geval werd vanmorgen uitgebreid besproken in de ochtendshow op npo radio 2.
Nja. Als de VS uitgeschakeld worden door België zal ik iig juichen..quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verder ook niet maar dit heeft wel mijn interesse.
En het lijkt me sterk dat Trump dat gaat fixen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nja. Als de VS uitgeschakeld worden door België zal ik iig juichen..
Trump will be Trump. Hij zal ongetwijfeld een poging doenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het lijkt me sterk dat Trump dat gaat fixen.
Dat zou best kunnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:45 schreef mario390 het volgende:
werd trump nu bellen dat de belgien goals fout zijn?![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:45 schreef mario390 het volgende:
werd trump nu bellen dat de belgien goals fout zijn?![]()
Had jij m'n nieuwe zwemkleding al gezien?quote:
Mooi kleurtje hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had jij m'n nieuwe zwemkleding al gezien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |