België krijgt nu vast handelssancties.quote:
Trump bewijst alleen maar dat je niet op alles invloed kan uitoefenenquote:Op dinsdag 7 juli 2026 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
België krijgt nu vast handelssancties.
Hij sliep behoorlijk diep en reageerde in z'n slaap. Ik vergeef het hemquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:07 schreef DJMO het volgende:
En wat Amerika betreft
Dat land bestaat niet echt
Thanks, lekker koese.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:22 schreef DJMO het volgende:
Maar afijn. Ik wil ook nog even wat slaap meepakken, dus ik ga, heel. Onverstandig, een extra dosis slaap meds innemen en naar bed. Enjoy your free playing time
Slaap zequote:Op dinsdag 7 juli 2026 04:22 schreef DJMO het volgende:
Maar afijn. Ik wil ook nog even wat slaap meepakken, dus ik ga, heel. Onverstandig, een extra dosis slaap meds innemen en naar bed. Enjoy your free playing time
Leuke wedstrijd toch ?quote:
Droge neus en raar gedroomdquote:
Dat is niet plezant.quote:
Balen dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot en UN.
Hier slaapscore 59, 'slecht'.
Geen idee, Jij kan toch redelijk goed tegen de warmte?quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja ik voel me ook niet super, gister de hele dag al niet. Of komt het door het weer?
Hmja, het was een druk weekend en een drukke week vorige week.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, Jij kan toch redelijk goed tegen de warmte?
Misschien moet het eens iets rustiger aan doen voor je zelf?
Luister naar je lijf GG Je hebt er maar een van.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hmja, het was een druk weekend en een drukke week vorige week.
Maar de temperaturen nstijgen weer inderdaad.![]()
Nee gelukkig niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor jou is het klote. Gelukkig gaat het niet naar de 35 graden.
Morguh Halconquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |