Goeroe?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:51 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik vind haar als artiest top, als goeroe vind ik haar niet interessant. Als LHBTQ+ voorvrouw al helemaal niet.
Het refrein doet me altijd aan deze denken:quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:55 schreef Pixelman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Echt een "LHBTQ+ nummer".
Ik moet eerlijk zeggen, het is een heerlijk nummer en fantastisch uitgevoerd.
Je stelde dat ik niets had geleerd van haar.quote:
Dat je dan aan een goeroe denktquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:27 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Je stelde dat ik niets had geleerd van haar.
Queers zijn gek op goeroes. Ik dacht daarom mijn vocabulaire dan maar even aan te passen.quote:
Ik heb dat woord in geen veertig jaar gehoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:05 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Queers zijn gek op goeroes. Ik dacht daarom mijn vocabulaire dan maar even aan te passen.
Als zichzelf.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:03 schreef Pixelman het volgende:
PM Jetten was ook aanwezig. Ik weet niet als de baas van dit land of als een eigenwijze queer.
Dan heb je al die tijd onder een steen geleefd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb dat woord in geen veertig jaar gehoord.
En dat voor een queer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:15 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Dan heb je al die tijd onder een steen geleefd?
Al die trauma's en vragen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat voor een queer.
Ik vraag me dan ook af hoe je erbij komt dat queers goeroes hebben.
Misschien tijd voor een psycholoog die je daarbij kan helpen.quote:
Ik heb geen trauma's en vragen. Ik kan mij voorstellen dat queers die wel hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een psycholoog die je daarbij kan helpen.
Wow waar komen jouw Frustraties vandaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:05 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Queers zijn gek op goeroes. Ik dacht daarom mijn vocabulaire dan maar even aan te passen.
Trauma waarvan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:18 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Ik heb geen trauma's en vragen. Ik kan mij voorstellen dat queers die wel hebben.
Welke frustraties? Ik stel alleen causale relaties vast.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wow waar komen jouw Frustraties vandaan?
Van al die innerlijke onzekerheden en externe vijandigheid. Een Queer heeft het niet makkelijk.quote:
Je hebt er ervaring mee?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:45 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Van al die innerlijke onzekerheden en externe vijandigheid. Een Queer heeft het niet makkelijk.
Nee, je projecteert zaken die je zelf verzint, triest, heb je verder geen leven?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:44 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Welke frustraties? Ik stel alleen causale relaties vast.
Ik heb zeker een leven omdat ik altijd uitga van feiten:quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, je projecteert zaken die je zelf verzint, triest, heb je verder geen leven?
Nee, maar ik lees wel eens een boek of artikel.quote:
En daarmee heb je de waarheid in pacht...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:29 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees wel eens een boek of artikel.
Niet alleen daarmee want levenservaring, gezond verstand, inzicht in mensen, het kunnen afwegen van belangen en het vooruitzien van gevolgen dragen ook bij aan mijn "wijsheid"quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
En daarmee heb je de waarheid in pacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |