Heeft geen zin als iedereen van beide ploegen gaat bidden. Eindigt iedere wedstrijd in een gelijk spelquote:Op maandag 6 juli 2026 00:07 schreef 3rr0r het volgende:
Ja dat bidden kan je beter voor de wedstrijd doen
idd, weg met het feyenoord tuigquote:Op maandag 6 juli 2026 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
Van mij mogen ze roeien
Beter dan een stad slopen
Misschien moeten we hier na een overwinning allemaal een blowtje opsteken of oid.quote:
De uil van Minerva spreidt haar vleugels uit?quote:
Becker is onterecht keeper?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:11 schreef Vlinder het volgende:
Die 1 van Brazilië is gewoon onterecht. Dat was al ver voorbij de 9 minuten. Ik snap nu nog minder van voetbal
Noren scoorden 90e minuut dan komt er weer tijd bij.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:11 schreef Vlinder het volgende:
Die 1 van Brazilië is gewoon onterecht. Dat was al ver voorbij de 9 minuten. Ik snap nu nog minder van voetbal
Nee, vooral een beetje gelachen dat het juist na het inbrengen van de uitgerangeerde Neymar helemaal fout ging (ook al is het niet per se zijn schuld natuurlijk)quote:
Dachten ze in Brazilië echt kans te maken dit jaar?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, vooral een beetje gelachen dat het juist na het inbrengen van de uitgerangeerde Neymar helemaal fout ging (ook al is het niet per se zijn schuld natuurlijk)![]()
Verder heeft ze niet zoveel met vooral het in eigen land extreem overrated Braziliaanse mannenteam, ze baalde meer van de uitschakeling van Nederland
Die scheids deugde niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:11 schreef Vlinder het volgende:
Nah, spelers en staf wakker houden, dan ebt de sympathie snel weg.quote:
Hoop blijf je altijd houden. Wij hadden ook hoop. Althans, ik had ook een beetje hoop.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dachten ze in Brazilië echt kans te maken dit jaar?
"Koselig" past er beter bij?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:13 schreef -XOR- het volgende:
'Gezellig' en 'Noorwegen' in 1 zin is er wel wat over.
Dat denken ze elke keer, jaquote:Op maandag 6 juli 2026 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker, ze hebben mooie spelers gehad, maar sinds 2010 vind ik huilende Brazilianen een fijne traditie op het WK.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Wat Brazilie heeft gepresteerd in het verleden moeten andere nog maar waar maken. Uit rancune Brazilie niets gunnen gaat mij te ver. Maar Brazilie had zich al met moeite geplaatst en zijn gewoon niet meer het team zoals in 1982 en tot 2002. Waren sowieso geen favoriet.
Volgens mij zit er nog geen een goede scheids bij. Ze waren allemaal aan het wegkijken bij cruciale momentenquote:
Denk het wel, Koselig is twee Noren die niet naar hun eigen schoenen, maar naar die van elkaar staren.quote:
Makkelie de finalequote:Op maandag 6 juli 2026 00:15 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog geen een goede scheids bij. Ze waren allemaal aan het wegkijken bij cruciale momenten
Bidden heeft nog nooit geholpen, is altijd een kwestie van die ene keer geluk hebben en dan denken dat het werkt, terwijl je die andere 500 keren dat het niets opleverde dan niet meetelt.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft geen zin als iedereen van beide ploegen gaat bidden. Eindigt iedere wedstrijd in een gelijk spel
- Johan
Dat denken ze in Nederland toch ook elke twee jaar?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
engels commentaar genot?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:16 schreef maxi-mus het volgende:
Even Rock Werchter kijken en dan om 01:00 naar de BIEB.
Nee dat is zo'n fabeltje.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat denken ze in Nederland toch ook elke twee jaar?
Welnee, alleen al de kwalificatie was een drama en waren bijna al niet geplaatst voor dit wk. Net als Italie vewacht men nog altijd dat het een top land is. Maar dat is het al lang niet meer.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoop blijf je altijd houden. Wij hadden ook hoop. Althans, ik had ook een beetje hoop.
Wij dachten eigenlijk alleen voorafgaand aan het EK2000 dat we kans maakten.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat denken ze in Nederland toch ook elke twee jaar?
WK 90quote:Op maandag 6 juli 2026 00:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij dachten eigenlijk alleen voorafgaand aan het EK2000 dat we kans maakten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |