Twee voorin, twee op de achterbank en twee los achterin, daar zal een flink achterbak ingezeten hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerste wat ik me afvroeg hoe je met 6 man in die auto past? En dat het ongelofelijk hard moet zijn gegaan.
Triest. Vier man de dood in gejaagd.
Mijn favoriete boer was ie ook niet met zijn miljoenen kippenfabriek, als ie achter het stuur zat was ie wel verantwoordelijk voor de andere drie, maar dat weet je niet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja voor de overige inzittenden zeker.
Het mag natuurlijk niet, tenzij het een 7-zitter is. Maar in een Polo pas je ook wel met 6 man als het echt moet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerste wat ik me afvroeg hoe je met 6 man in die auto past? En dat het ongelofelijk hard moet zijn gegaan.
Triest. Vier man de dood in gejaagd.
Los achterin? Dat is normaal?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Twee voorin, twee op de achterbank en twee los achterin, daar zal een flink achterbak ingezeten hebben.
Of twee voorin, drie op de achterbank en een in de achterbak.
In een Polo met 6 man?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:48 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Het mag natuurlijk niet, tenzij het een 7-zitter is. Maar in een Polo pas je ook wel met 6 man als het echt moet.
Ik kan je garanderen dat dit niet zo is. Zelfs met 30 is die wagen al flink naar de gallemiezen en heb je een flinke opdonder gehad. Er wordt altijd enorm veel onderschat hoe groot een impact daadwerkelijk is.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:18 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja hoor....
Die takken komen van die boom waar hij tegenaan is geknald.
Met 60 km/h raakt deze auto sowieso niet onbestuurbaar hierdoor oid...
Je stapt ook ongeschonden uit deze auto als die met 60 km/h tegen een boom rijdt hoor...
Hij was vanmiddag thuis en heeft Yvonne Jadpers nog een foto van zijn stal geappt, schreef Yvonne ergens op internet.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gezopen, weinig gegeten en weer op weg naar het feest.
Die feesten van de schut beginnen al in de morgen. Met van die grote biertenten, en 30 verenigingen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Hij was vanmiddag thuis en heeft Yvonne Jadpers nog een foto van zijn stal geappt, schreef Yvonne ergens op internet.
Kan natuurlijk wel dat ze op weg waren naar dat feest als dat vandaag was. Maar denk niet dronken.
Zou het zelf nooit doen, maar heb na het uitgaan wel vaker een persoon of 6 in een heel klein autootje zien stappen ja. Knettergek, oncomfortabel en onveilig natuurlijk maar sommige mensen maken zich daar niet zo druk om.quote:
Bedoel jij het OLS?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die feesten van de schut beginnen al in de morgen. Met van die grote biertenten, en 30 verenigingen.
Jij weet er dus helemaal niets vanaf. Dat feest was 20 KM verderop en al lang aan de gang.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die feesten van de schut beginnen al in de morgen. Met van die grote biertenten, en 30 verenigingen.
Nou, vlak mij ook niet uit hequote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Jij weet er dus helemaal niets vanaf. Dat feest was 20 KM verderop en al lang aan de gang.
Je bent wel kampioen speculeren hier van het forum, opnieuw.
Ik ben het over het algemeen wel met je eens dat mensen het onderschatten. Maar je onderschat ook hoeveel kreukelzones, airbags, gordelaanspanners en weet ik veel wat zo’n auto heeft, plus dat met een auto van bijna 3 ton de meeste obstakels een stukje meebewegen. In deze zou ik dan toch wel zeggen dat je met specifiek deze auto en 60 per uur er toch best weinig last van zou moeten hebben.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat dit niet zo is. Zelfs met 30 is die wagen al flink naar de gallemiezen en heb je een flinke opdonder gehad. Er wordt altijd enorm veel onderschat hoe groot een impact daadwerkelijk is.
Zelfs bij lagere snelheden.
Bekijk deze YouTube-video
We gaan het zien, jij komt uit de stad zeker?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij weet er dus helemaal niets vanaf. Dat feest was 20 KM verderop en al lang aan de gang.
Je bent wel kampioen speculeren hier van het forum, opnieuw.
Groot schutterfeest OLS was in Melick. Boerendorp thv Roermond.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien, jij komt uit de stad zeker?
Neen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We gaan het zien, jij komt uit de stad zeker?
Dat doen ze helemaal niet. En klopt het is Nicky, betwetertje.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die ouders kotsen op dat dorp… en het is Nicky.
Slappe aannames.quote:Op zondag 5 juli 2026 21:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer...
Als je de foto's ziet lijkt het me duidelijk dat er veel te hard gereden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |