Herkennen jullie je hier in?quote:RTL-weerman Jordi Huirne wekt woede met de manier waarop hij over warm weer in ons land praat. Sommige kijkers vinden dat hij hoge temperaturen verheerlijkt. “Het is heel dreigend.”
Het is voor Jordi Huirne een droom die is uitgekomen: weerman worden op televisie. Hij begon bij SBS 6, maar maakte de overstap naar RTL 4, waar hij nu vrijwel dagelijks de weerberichten voorleest. Over het algemeen krijgt hij positieve reacties, maar sommige kijkers vinden wel dat hij te enthousiast is als er buiten tropische temperaturen zijn.
Jordi probeert wel rekening te houden met de gevoelens van kijkers en mogelijke hittestress onder een deel van het kijkerspubliek, geeft hij aan in de Party. “Niet iedereen is blij met mooi weer, dus ik probeer het wel een beetje objectief te houden.”
Wat dan? “Want als ik te veel over mooi weer ga praten, dan zijn er ook mensen die gaan zeuren dat ze het veel te warm vinden. Dat zie je nu ook al. Zelfs nu ik daar nog best wel objectief in sta, gaan mensen online soms al best wel een dreigende toon aannemen.”
Die kijkers zijn echt heel boos, aldus Jordi. “Die zeggen van: ‘Waarom ben je het mooie weer aan het verheerlijken? Ik ga hier dood van de hitte, het is dertig graden in mijn huis.'”
Hij probeert zich er niet te veel van aan te trekken. “Ik hou niet alles bij wat mensen online roepen, want ik breng alleen maar het bericht en kan verder niks aan het weer veranderen.”
Hoe bevalt Jordi’s tv-transfer van SBS naar RTL? “Ik ben als jongste weerman begonnen bij SBS6 en inmiddels zit ik al vijfenhalf, zes jaar in het vak. Nu bij RTL en dat is echt mijn droom, een plek waar ik altijd naartoe wilde gaan.”
“Ik kan bij RTL 4 het weer in de ochtend doen, in de avond én op RTL 5. Het is heel divers, met leuke collega’s om me heen. Ik heb mijn jongensdroom waar kunnen maken en daar ben ik nog steeds heel blij mee.”
Bron; https://www.mediacourant.(...)heerlijkt-warm-weer/
Rubberen tegels is nog steeds booming business blijkt.quote:
Niet iedereen deelt jouw definitie van 'mooi weer', arrogante zak.quote:Niet iedereen is blij met mooi weer,
In de randstad zijn alle piemeltjes toch besneden? Dat zou hygiënischer zijn volgens de besnedelingen.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje geniepig lachen wanneer het 35 graden wordt zoals vorige week. Ja hij wel in z’n airco. Ik moet hier in de stadsjungle bivakkeren waar het 45 graden tussen het grind wordt. Vieze smerige Randstadlul.
Of ze hebben gewoon een andere mening, volledig legitiem, dan de jouwe?quote:Op zondag 5 juli 2026 10:52 schreef Hiddendoe het volgende:
Meestal zijn dat dan mensen met het motto: Een dag niet gezeurd is een dag niet geleefd.
Jordi Huirne komt uit de Achterhoek, hij heeft er speciaal nog een cursus voor moeten volgen om met een minder accent te spreken.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
Beetje geniepig lachen wanneer het 35 graden wordt zoals vorige week. Ja hij wel in z’n airco. Ik moet hier in de stadsjungle bivakkeren waar het 45 graden tussen het grind wordt. Vieze smerige Randstadlul.
Nee hoor, de joden zijn besneden om te laten zien dat god hun tot het uitverkoren volk heeft benoemd.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:07 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
In de randstad zijn alle piemeltjes toch besneden? Dat zou hygiënischer zijn volgens de besnedelingen.
Maar op social media is het vaak nog erger dan in de OP wordt geschetst.quote:Op zondag 5 juli 2026 11:25 schreef Caland het volgende:
Alleen mensen van boven de 60 kijken nog het weerbericht op het journaal
Ik ben blij in de winter ja. Wat jij daar van vindt zal me echt jeukenquote:Op zondag 5 juli 2026 11:30 schreef Zorro het volgende:
En in de winter blij doen zeker. Nou dan kots ik op ze met hun kouverheerlijking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |