Lekke band voor Vauquelin.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:10 schreef The_Undertone het volgende:
Het zit de Fransen bij Ineos nog niet mee deze Tour
Bittner?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke renner naast Fritsie
Bittner zal ook nog wel een ereplaatsje halen?quote:Op zondag 5 juli 2026 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige fatsoenlijke renner naast Fritsie
Volgens Fritsie is die volledig fit.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ie fit is. Heb daar nog wel wat vragen over.
Het valt nog niet compleet stil in het peloton.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Faraday01 het volgende:
Best vreemd dat niemand verder interesse lijkt te hebben in de vlucht vandaag
Het zou weer typisch zijn als we Visma, Alpecin, Pinarello allemaal zien controleren.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Faraday01 het volgende:
Is juist best veel interesse voor een eerste etappe, maar ook verschillende ploegen die geen trek hebben in een wat grotere vlucht.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:14 schreef Faraday01 het volgende:
Ik begrijp er niets van dat ze niet proberen mee te gaan vandaag.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zou weer typisch zijn als we Visma, Alpecin, Pinarello allemaal zien controleren.
Al lijkt Alpecin mij eigenlijk sterk als ik Mathieu vanochtend zo hoorde, die had de strijdbijl al min of meer begraven.
Eens, elke ploeg anders dan UAE en Visma zou gewoon moeten proberen mee te zitten.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van dat ze niet proberen mee te gaan vandaag
RBB heeft ook nog wel ontheffing vandaagquote:Op zondag 5 juli 2026 14:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eens, elke ploeg anders dan UAE en Visma zou gewoon moeten proberen mee te zitten.
Emielke had het wel mogen proberen, of Mathieu zelf als er een wat grotere groep wegrijdt.
Wel meerdere ploegen.quote:Op zondag 5 juli 2026 14:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
RBB heeft ook nog wel ontheffing vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |